ontmoetingsdag 13 november 2010
Re: ontmoetingsdag 13 november 2010
@Ron: Is Coco's Outback (Thorbeckeplein/Rembrandtplein) geen idee ? Onder voorbehoud ben ik er wederom weer bij...
Leuk! Als fervent mee-lezer op dit forum wil ik nu de mensen die mij geadviseerd/ geïnspireerd hebben wel eens ontmoeten... 

Nee. De gemiddelde ATG bezoeker loopt niet graag tussen 15-jarig spulnc_melis schreef:@Ron: Is Coco's Outback (Thorbeckeplein/Rembrandtplein) geen idee ? Onder voorbehoud ben ik er wederom weer bij...

La Vie en Proost >:)El Niño schreef:Nee. De gemiddelde ATG bezoeker loopt niet graag tussen 15-jarig spulnc_melis schreef:@Ron: Is Coco's Outback (Thorbeckeplein/Rembrandtplein) geen idee ? Onder voorbehoud ben ik er wederom weer bij.... Zal es nadenken over goeie locatie. Er zit een goeie Ierse pub aan het Rokin geloof ik (kunnen evt Seeker types die zouden kunnen komen daarna gelijk ff naar de hoeren). Het Spui is ook altijd goed. Of de Jordaan ofzo. Niet heel ver weg van CS is natuurlijk aanrader...
-
- Wereldreiziger
Misschien dat wij ook wel willen komen, of moet je een minimum aantal posts hebben? dan ga ik er nog even tegenaan.
maar wat ik wilde weten; is het de bedoeling dat het overdag is, of is het 's avonds?
Ik denk dat ik ook maar een bedje moet regelen in 020, aangezien Maastricht niet in het zelfde postcode gebied valt. (wat zal ik blij zijn als ons appartementje is verkocht en kunnen verhuizen naar den bosch kunnen)
maar wat ik wilde weten; is het de bedoeling dat het overdag is, of is het 's avonds?
Ik denk dat ik ook maar een bedje moet regelen in 020, aangezien Maastricht niet in het zelfde postcode gebied valt. (wat zal ik blij zijn als ons appartementje is verkocht en kunnen verhuizen naar den bosch kunnen)
Haha, nee iedereen is welkom! Ervaren of niet het is vooral voor de gezelligheid even bij elkaar komen. Er is ook geen minimum aantal posts nodig (maar laat je dat niet tegenhouden flink vragen te beantwoorden). Het begint om 14.00u en is tot zolang je zelf wilt en tot de laatste naar huis gaat.
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zat er ook over te denken om een bed te scoren...maar het is toch wel prijzig en ik zag dingen met minimaal 2 nachten enzo. Dus misschien toch maar gewoon met de trein naar huis...
Ik kan nog wel een woonkamervloer in de aanbieding doen op 30 minuten treinen vanaf Amersfoort..
Ik heb zelfs matrasjes en slaapzakken enzo
Ik kan nog wel een woonkamervloer in de aanbieding doen op 30 minuten treinen vanaf Amersfoort..
Ik heb zelfs matrasjes en slaapzakken enzo
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Is het geen optie om eerder te beginnen misschien, als zoveel mensen van ver moeten komen?
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
-
- Reisexpert
als er mensen zijn vanuit belgie dan wil ik wel carpoolen ofzo... 't is zowieso al 1 uur rijden met de auto naar het station... kan dan net zogoed met de wagen komen he.
Ben wel nog niet zeker dat ik er ga geraken die dag... want nu blijkt dat mijn contract misschien wel nog kan verlengd worden...
Ben wel nog niet zeker dat ik er ga geraken die dag... want nu blijkt dat mijn contract misschien wel nog kan verlengd worden...
Dan zou ik juist niet eerder beginnen.Nienke Krook schreef:Is het geen optie om eerder te beginnen misschien, als zoveel mensen van ver moeten komen?
Volgende keer maar ergens organiseren in Noord-Brabant of in het noorden van de provincie Antwerpen of Belgisch Limburg (Lommel ofzo) dan? Dat ligt bekeken naar het geheel nog wel het meest in het midden voor de meesten. Al zou Den Bosch (ook Brabant) of het zuiden van Gelderland misschien helemaal in het midden liggen.zaratoestra schreef:als er mensen zijn vanuit belgie dan wil ik wel carpoolen ofzo... 't is zowieso al 1 uur rijden met de auto naar het station... kan dan net zogoed met de wagen komen he.

Bijkomend voordeel: in België kan men wel bier brouwen en zijn er meer (goeie) biersoorten te krijgen op de meeste plaatsen

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
zo even een paar dagen niet gekeken en er zijn leuk wat berichten.
heb net de lijst van aanwezigen even bij gewerkt en als iedereen die nu aangeeft die wil komen hebben we al een groep van 10 personen bij elkaar, gezellig maar het kan nog gezelliger als er meer mensen komen.
gr ron
heb net de lijst van aanwezigen even bij gewerkt en als iedereen die nu aangeeft die wil komen hebben we al een groep van 10 personen bij elkaar, gezellig maar het kan nog gezelliger als er meer mensen komen.
gr ron
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik heb net eens naar treinverbindingen gekeken, en overdag naar Amsterdam moet ik overstappen en 's nachts niet.. waarom rijd die laatste trein niet gewoon overdag, ja je bent 10 minuutjes langer onderweg maar je hebt geen kans een overstap te missen
dus mss ben ik er ook wel gewoon bij. lekker dagje Amsterdam 

- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
ik weet het niet.
maar ook even naar mijn trein verbinding gekeken, moet beide x overstappen, dus misschien dan toch maar beter om er een weekendje amsterdam van te maken, kan ik nog even doorzakken.
maar ook even naar mijn trein verbinding gekeken, moet beide x overstappen, dus misschien dan toch maar beter om er een weekendje amsterdam van te maken, kan ik nog even doorzakken.

geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
Ik ben ook van de partij!