16/17 jarige leeftijd 4 weken vrijwilligerswerk:organisatie!

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
sebastiaanvk

16/17 jarige leeftijd 4 weken vrijwilligerswerk:organisatie!

Bericht door sebastiaanvk »

Hallo,

Ik ben 16 jaar en wil volgend jaar (als ik 17 ben) graag al een beetje de wereld verkennen.
Ik wil maximaal 4 weken weg met een betrouwbare organisatie met leeftijdsgenoten, om in een ver land ontwikkelingswerk te doen of dingen om de mensen daar te helpen.

Nu weet ik zelf geen organisatie, misschien heeft iemand hier ervaring mee?
Laat het me dan alsjeblieft weten.

Sebastiaan van Kempen
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: 16/17 jarige leeftijd 4 weken vrijwilligerswerk:organisa

Bericht door Moira »

Hallo,

Misschien kun je meer info vinden via joho.nl die houden zich wel veel bezig met vrijwilligerswerk. Ik denk alleen wel dat je toestemming moet hebben van je ouders als je vrijwilligerswerk gaat doen via een organisatie omdat je minderjarig bent.
Diana Meent

Facebook comment

Bericht door Diana Meent »

Wat leuk!
Kijk eens bij joho.nl of activity international.. Kan me alleen wel voorstellen dat je 18 moet zijn :-( anders gewoon even google'n op vrijwilligerswerk buitenland dan vind je vast iets! veel succes!
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

hey!

Vorig jaar ben ik met travel active gegaan, maar ik meen mij te herrinneren dat het voor 18 jaar en ouder is. Je kan altijd contact met ze opnemen natuurlijk!

groetjes!
Larissa Laus

Facebook comment

Bericht door Larissa Laus »

Travelactive.nl kun je ook proberen..verder zie ik heel veel instanties maar weet niet in hoeverre deze betrouwbaar zijn. Succes!
YvetteBosch

Bericht door YvetteBosch »

Hi Sebastiaan,

Leuk dat je plannen hebt om vrijwilligerswerk te gaan doen! Ik werk zelf bij een organisatie die dit soort reizen aanbiedt, wij bieden ook vrijwilligerswerkprogramma's aan vanaf 17 jaar. Mocht je daar meer over willen weten kijk dan gerust even op de website (Activity International). Je mag ons natuurlijk ook altijd even bellen of mailen, kijk maar!

Heel veel succes met je reisplannen!!

Groetjes,
Yvette
DonPeru

Bericht door DonPeru »

Hoi,

Proyecto Peru heeft verschillende mogelijkheden voor vrijwilligersawerk in Peru, ook voor 17-jarigen. Kijk even op de website nl.proyectoperucentre.org voor meer informatie.

Groeten,
Donny
Proyecto Peru
Vincentvdb

Bericht door Vincentvdb »

Hoi,

Kijk even op buitenland-werken.nl als je wilt werken in het buitenland of een vacature zoekt in het buitenland.

Het is een gratis vacaturewebsite. Werkt heel handig: je schrijft je in, zoekt naar werk en bovendien: werkgevers weten je dan ook te vinden.

Succes.

gr. Vincent
zomersproetjes
Reiziger

Bericht door zomersproetjes »

Hej, weet niet waar je vandaan komt, maar mocht je toevallig uit België komen: Bouworde vzw biedt sinds dit jaar (ook) vrijwilligersprojecten aan voor jongeren tussen 15 en 18 jaar oud. Ik heb zelf heel goede ervaringen met Bouworde.

Verder zou je ook kunnen kijken of je via siw deel kunt nemen aan een jongerenproject (zie www.siw.nl), sommige daarvan zijn gesubsideerd.
Plaats reactie