wat is de volgende bestemming
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: wat is de volgende bestemming
inmiddels ook in december een weekendje dusseldorf geregeld, dus in oktober London, november Malta en december Dusseldorf 

- bolletjeom
- Reisexpert
Goh. Klinkt vervelend 

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Nog niks voor januari? Dat valt me dan toch van je tegen >:)
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
januari en februari zijn nog leeg, heb al wel een tripje Inzell in maart staan 

-
- Wereldreiziger
Mijn volgende bestemming wordt hopelijk Australie in mei 2011.
Moet toch mijn Malaysia Airlines first class tickets gebruiken he!? >:)
Indien het door omstandigheden geen Australie kan worden zal het Maleisie/Indonesie worden.
Moet toch mijn Malaysia Airlines first class tickets gebruiken he!? >:)
Indien het door omstandigheden geen Australie kan worden zal het Maleisie/Indonesie worden.
- bolletjeom
- Reisexpert
cool allemaal hoor!
Ik "moet" ook na gaan denken over een vakantie. Ik ben net 3 dagen bezig in een nieuwe baan maar daar moet je je vakantiedagen opmaken voor het einde van het jaar. En er is ook nog een atv dagen opbouw en die moeten ook op. Voor 1 januari moet ik dus 9 dagen vrij nemen. Al dan niet aan 1 stuk..... gek idee ...en een leuk idee!
Ik "moet" ook na gaan denken over een vakantie. Ik ben net 3 dagen bezig in een nieuwe baan maar daar moet je je vakantiedagen opmaken voor het einde van het jaar. En er is ook nog een atv dagen opbouw en die moeten ook op. Voor 1 januari moet ik dus 9 dagen vrij nemen. Al dan niet aan 1 stuk..... gek idee ...en een leuk idee!
- bolletjeom
- Reisexpert
nou, dat is misschien niet eens een slecht idee. wanneer ga je?
Kerstvakantie. Tickets voor ongeveer 380 euro.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
ik stuur je een pb
Zojuist geboekt van Düsseldorf naar Bangkok. Ik denk dat ik later vandaag nog ga boeken van Thailand naar China (Shenzhen). 

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
-
- Reisexpert
Voor wanneer is het?? En hoelang denk je dan weg te blijven?LaosFan schreef:Zojuist geboekt van Düsseldorf naar Bangkok. Ik denk dat ik later vandaag nog ga boeken van Thailand naar China (Shenzhen).
Jullie staan er hier allemaal goed voor... al die uitjes. Bij ons is het momenteel toch wel opletten met de centen...en tis nog zooooo lang.
Mag je je vakantiedagen dan niet meenemen?bolletjeom schreef:cool allemaal hoor!
Ik ben vorig jaar half september begonnen met nieuwe baan en mocht m'n vakantiedagen wél meenemen, ADV niet. Alleen had ik al een tripje geboekt dus die dagen waren snel op

Interessant! Met AirAsia? Geloof dat die als enige low cost naar Azie hebben ofzo.....LaosFan schreef:Zojuist geboekt van Düsseldorf naar Bangkok. Ik denk dat ik later vandaag nog ga boeken van Thailand naar China (Shenzhen).
Ik weet niet hoe lang ik weg ga blijven. De planning is dit keer dat ik ga werken. Ik wil kijken wat lukt in Laos en dat proberen te combineren met vrijwilligerswerk voor de Stichting Vrienden van het Khongdistrict (www.helplaos.nl) in het uiterste zuiden van het land. Als het niet lukt is er een kans dat ik naar Nieuw-Zeeland ga om daar een tijd te gaan werken met een WHV.zaratoestra schreef:Voor wanneer is het?? En hoelang denk je dan weg te blijven?LaosFan schreef:Zojuist geboekt van Düsseldorf naar Bangkok. Ik denk dat ik later vandaag nog ga boeken van Thailand naar China (Shenzhen).
Jullie staan er hier allemaal goed voor... al die uitjes. Bij ons is het momenteel toch wel opletten met de centen...en tis nog zooooo lang.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts