goedkope en snelle manier auckland-Christchurch

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
Plaats reactie
zaratoestra
Reisexpert

goedkope en snelle manier auckland-Christchurch

Bericht door zaratoestra »

Bij een offerteaanvraag blijkt dat ons ticket 500 euro goedkoper wordt wanneer we op Ho Chi Minh vliegen ipv Hanoi. Airaisia vliegt echter niet van HCM naar Hanoi andere opties of toch maar dat lange eind per bus??

Tevens wordt het goedkoper wanneer we vliegen op Auckland ipv Christchurch...Iemand goedkope suggesties om snel van Auckland naar Christchurch te geraken om daar onze trip te starten??
Vlucht, lange afstandsbus?? Ben niet vertrouwd met het bussysteem in NZ.
Tot nu toe heb ik een website gevonden met vluchten binnen Australië/NZ maar daar kan ik momenteel geen vluchten op tevoorschijn toveren.

We kunnen wel met de camper gaan maar dan moeten we 2x die dure overzetboot betalen en dat is te gek he.

alvast bedankt om mee te denken...
groetjes ellen

Nu maar aan het werk, heb nog 5 minuten om tanden te poetsen, te wassen, haar te wassen, aan te kleden , boterham smeren en hop de auto in
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: goedkope en snelle manier auckland-Christchurch

Bericht door Moira »

Hallo,

Heb je al bij de volgende maatschappijen gekeken die er naar toe vliegen

Air New Zealand
Jetstar
Virgin Blue

Die vliegen redelijk goedkoop van Auckland naar Christchurch.

gr van Moira
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

bedankt Moira

trouwens nog steeds in spanning aan het afwachten ivm je verblijfsvisum?? Zal helpen duimen.

gr ellen
Chantal

Bericht door Chantal »

Air New Zealand heeft hele goedkope tickets, heb zelf in mei van Christchurch naar Auckland gevlogen voor $ 60 NZ en ze hebben volgens mij meer dan 1 vlucht per dag. Makkelijk goedkoop te doen!
Plaats reactie