wat is de volgende bestemming
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: wat is de volgende bestemming
volgende bestemming is Hoenderloo!!
Lekker een weekend Veluwe volgend week
Lekker een weekend Veluwe volgend week
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Zo, na lang twijfelen staat m'n volgende bestemming nu ook vast. Tijdje zitten denken aan een groepsreis naar Vietnam, maar op de een of andere manier stond dat me toch tegen, die viel dus af. Nu stond Taiwan al een hele tijd hoog op m'n lijstje, die dan maar? Of toch weer terug naar Japan, kan ik ook de resultaten van poging Japans te leren in de praktijk brengen? Ach, waarom die twee niet gewoon combineren? Zojuist dus de vlucht geboekt, in november ga ik nu dus eerst twee weken naar Taiwan, om daarna door te vliegen naar Tokyo voor nog een weekje daar.
Nu alleen nog eens kijken naar de invulling daarvan, bedoeling was om in Japan in de omgeving van Tokyo te blijven, maar vanmiddag ontdekte ik via een ander forum dat JR East tijdelijk een extra scherp geprijsde railpass heeft, 3 dagen (binnen een periode van 10 dagen) onbeperkt reizen voor €100. En dat biedt toch mogelijkheden om eens wat meer van het gebied ten noordoosten van Tokyo te gaan zien...
Nu alleen nog eens kijken naar de invulling daarvan, bedoeling was om in Japan in de omgeving van Tokyo te blijven, maar vanmiddag ontdekte ik via een ander forum dat JR East tijdelijk een extra scherp geprijsde railpass heeft, 3 dagen (binnen een periode van 10 dagen) onbeperkt reizen voor €100. En dat biedt toch mogelijkheden om eens wat meer van het gebied ten noordoosten van Tokyo te gaan zien...
Ik heb een ticket naar Libanon geboekt voor december 
Verder ga ik in oktober een weekendje varen op de Oosterschelde, en later die maand nog een weekend camperen.

Verder ga ik in oktober een weekendje varen op de Oosterschelde, en later die maand nog een weekend camperen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik wil graag in december een trip naar Stockholm maken, maar dat is nog afhankelijk van of er iemand mee gaat. Zoiezo volgend jaar een maandje door Zweden/Noorwegen.
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Whaaaa... reis Australië komt nu al erg dichtbij (wheeeeeeeeeeee!!!). Eerst Kuala Lumpur. Hoe werkt dat stopoveren ook alweer??
En nog even wat gratis info over bezienswaradigheden in KL van internet plukken.

Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Volgend jaar.....Lalena schreef:Ik wil graag in december een trip naar Stockholm maken, maar dat is nog afhankelijk van of er iemand mee gaat. Zoiezo volgend jaar een maandje door Zweden/Noorwegen.
Als het financieel allemaal haalbaar is, wil ik in de voorjaarsvakantie naar Ijsland. In de meivakantie wil ik iets met mijn moeder gaan doen, ik moet nog even denken wat. Een stedentrip dus.... Boekarest of iets in Polen, Spanje, Portugal of de Balkan komt het eerst bij me op (lekker vaag dus!). In de zomer wil ik naar Indonesie, in ieder geval naar Bali. Maar wat nog meer? Liefst West-Papua (duur!), al is Sumatra ook een optie. En ik wil ergens een weekje duiken dan, ik zit te denken aan Alor (al geweest, maar errug mooi), West-Papua (duur!) of Noord Sulawesie (misschien voor mij iets te touristisch?).
Tja.. student he. Dan blijft er jammer genoeg weinig geld over voor reizen.Jenny schreef:
Volgend jaar.....
Kwestie van plannen..... je kan het zo duur maken als je zelf wilt!Lalena schreef:Tja.. student he. Dan blijft er jammer genoeg weinig geld over voor reizen.Jenny schreef:
Volgend jaar.....
- LadyHeather
- Reisexpert
mijn eerstvolgende bestemming is denk ik snowboarden in frankrijk in januari. Was opzoek naar goedkope vakanties maar heb wel wat gezien dus denk dat t wel gaat lukken
waarschijnlijk zo'n heerlijke busreis via bizztravel 
Daarnaast... Het is dan wel niet mijn eerstvolgende bestemming, maar ik wil over een paar jaar heel graag een lange reis maken op de motor. Als we echt lang weg gaan moet ik alleen wel zelf rijden van mn vriend
(wil ik trouwens ook graag hoor). Dat is zojuist iets dichterbij gekomen want ik ben geslaagd voor mn eerste (voertuigbeheersing) examen 

Daarnaast... Het is dan wel niet mijn eerstvolgende bestemming, maar ik wil over een paar jaar heel graag een lange reis maken op de motor. Als we echt lang weg gaan moet ik alleen wel zelf rijden van mn vriend

Selalu mencari...
- bolletjeom
- Reisexpert
gefeliciteerd!!
en al ideeën waar de motor jullie dan heen moet brengen?
en al ideeën waar de motor jullie dan heen moet brengen?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
mijn volgende tripje wordt Londen in oktober!
mijn volgende tripje wordt Londen in oktober!
Studiekosten voor m'n nieuwe master lijken mee te vallen (omdat m'n werkgever me tegemoed komt)
Als alles daadwerkelijk zwart op wit staat, durf ik m'n reisje voor IJsland te boeken.... Nog heel even afwachten dus!

Steeds meer gaan mijn gedachten uit naar het volgende:
Binnenkort een vlucht boeken naar Bangkok en daarna naar Laos om daar te kijken of ik wat op kan zetten voor eigen inkomsten en me nuttig kan maken voor de stichting. Maar ook Nieuw-Zeeland blijft me ontzettend trekken omdat ik het zo ontzettend gaaf vond daar.
Een ander idee (wat misschien nog maar een jaartje of 2 moet wachten) is om over land naar het oosten te gaan. Ik wil in Europa graag nog een keer terug naar Balkan om daar met mijn auto wat rond te kijken en daarna door richting Roemenië, Moldavië, Transnistrië en de Oekraïne. Dat lijkt me nog steeds super gaaf. Maar gezien het weer is eind augustus en september daar misschien het beste voor.
Voor nu zal de eerste 'trip' dus Boedapest worden.
Binnenkort een vlucht boeken naar Bangkok en daarna naar Laos om daar te kijken of ik wat op kan zetten voor eigen inkomsten en me nuttig kan maken voor de stichting. Maar ook Nieuw-Zeeland blijft me ontzettend trekken omdat ik het zo ontzettend gaaf vond daar.
Een ander idee (wat misschien nog maar een jaartje of 2 moet wachten) is om over land naar het oosten te gaan. Ik wil in Europa graag nog een keer terug naar Balkan om daar met mijn auto wat rond te kijken en daarna door richting Roemenië, Moldavië, Transnistrië en de Oekraïne. Dat lijkt me nog steeds super gaaf. Maar gezien het weer is eind augustus en september daar misschien het beste voor.
Voor nu zal de eerste 'trip' dus Boedapest worden.

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Ik krijg helemaal de vakantiekriebels door alle leuke bestemmingen van iedereen. Ik ga eind december naar London en gisteren hebben we musicaltickets geboekt
Maar dat duurt nog zo lang :/

- LadyHeather
- Reisexpert
genoeg ideeënbolletjeom schreef:en al ideeën waar de motor jullie dan heen moet brengen?

Een rondje Scandinavië scoort erg hoog op ons verlanglijstje. Maar naar Mongolië rijden ook! de grote vraag is dan alleen of we dat willen combineren met een reis mongolie, china, tibet, nepal, india... zou tof zijn maar geeft ook heel veel uitzoek werk en praktische problemen. haha. ach, eerst maar even een paar jaar sparen denk ik, tijd genoeg om na te denken

Selalu mencari...