Ervaringen Tunafish
-
- Vakantieganger
Ervaringen Tunafish
In mijn zoektocht naar het goedkoopste vliegticket naar Australie, kwam ik op TunaFish terecht. Met wat willekeurig gekozen opstapplaatsen kwam ik al snel op een aantal goeie tickets. Echter, de prijs van deze tickets ligt zo erg veel lager dan die van andere sites, dat ik me niet kan voorstellen dat dit klopt.
Voorbeeld: tnfsh.nl/nl/producten/vliegtickets?action=advies&productid=101&advies=25140&stap=2
Van Amsterdam naar Sydney voor nog geen 1000 euro!! Oke, je bent een aantal dagen bezig met verschillende tussenstops, maar alsnog is dit een klein bedrag toch? Heeft een van jullie ervaring met TunaFish, wat is het spreekwoordelijke addertje onder het gras?
Voorbeeld: tnfsh.nl/nl/producten/vliegtickets?action=advies&productid=101&advies=25140&stap=2
Van Amsterdam naar Sydney voor nog geen 1000 euro!! Oke, je bent een aantal dagen bezig met verschillende tussenstops, maar alsnog is dit een klein bedrag toch? Heeft een van jullie ervaring met TunaFish, wat is het spreekwoordelijke addertje onder het gras?
Re: Ervaringen Tunafish
Ik vertrek in januari naar Nieuw Zeeland, met eerst nog een paar dagen Sydney, ook geboekt via Tunafish. Vlieg met Emirates. Volgens mij is er geen addertje onder 't gras, maar goed, mijn reis moet natuurlijk nog beginnen. Ik heb een paar keer per mail en telefoon contact met ze gehad en ze waren zeer behulpzaam. Heb ook mijn reisverzekering bij hen afgesloten, kreeg ook nog een beetje korting. Maar misschien zijn er hier ook nog wel mensen wiens reis al geweest is?
Oh trouwens, wat je ook kan doen is even bij de airline zelf kijken wat de prijs voor hetzelfde ticket daar is. Bij Tunafish is het dan waarschijnlijk iets duurder, was bij mij ook zo. Maar dan kun je dus even checken of 't klopt, zeg maar!
Ik ben deze zomer met Tunafish op pad geweest: helemaal tevreden. Ik heb geen addertje onder het gras gevonden, want er werd gewoon gevraagd het bedrag op de offerte over te maken. Dat leek me een redelijk plan, dus dat heb ik gedaan en vervolgens waren de tickets geregeld. Ik vond de mensen van Tunafish zeer behulpzaam, aanrader wat mij betreft.
-
- Reisexpert
Wij hebben nu op aanraden van bolletjeom ook een offerte aangevraagd bij tunafish...
Was het bij jullie ook zo dat ze daarvoor 15 euro in rekening brengen??
Alvast fijn dat jullie tot nu to tevreden zijn over de service.
Was het bij jullie ook zo dat ze daarvoor 15 euro in rekening brengen??
Alvast fijn dat jullie tot nu to tevreden zijn over de service.
- bolletjeom
- Reisexpert
bij tunafish of bij joho?
bij joho rekenen ze wel een bedrag. misschien bij tunafish nu ook
Ik snap dat wel. ze zijn namelijk beiden (op hun eigen vlak) erg goed maar hun klanten zijn doortrapte budgetreizigers. Die dus een offerte vragen en het vervolgens bij de airline zelf voor een tientje minder gaan halen.
Je betaald dus voor hun zoek werk. Vaak is het ook zo dat dit bedrag in mindering word gebracht op de rekening als je werkelijk wél bij ze boekt.
Tunafish is gewoon erg goed in het vinden van goedkope tickets. Soms zijn hun opties niet eens terug te vinden als je zelf bij de maatschappij kijkt.
Ik heb 2 keer via hen geboekt en ik heb niets te klagen. Ze kwamen met constructies die ik zelf niet had kunnen vinden. Met name ticket voor een langere periode vind je zelf niet makkelijk op het internet. Zij kennen de trucjes. Zo heb ik een driemaanden ticket gekocht naar Ecuador dat vele malen goedkoper was dan het 6 maanden ticket en toe in Ecuador die 3 maaden voor €100 om laten zetten naar 6
bij joho rekenen ze wel een bedrag. misschien bij tunafish nu ook
Ik snap dat wel. ze zijn namelijk beiden (op hun eigen vlak) erg goed maar hun klanten zijn doortrapte budgetreizigers. Die dus een offerte vragen en het vervolgens bij de airline zelf voor een tientje minder gaan halen.
Je betaald dus voor hun zoek werk. Vaak is het ook zo dat dit bedrag in mindering word gebracht op de rekening als je werkelijk wél bij ze boekt.
Tunafish is gewoon erg goed in het vinden van goedkope tickets. Soms zijn hun opties niet eens terug te vinden als je zelf bij de maatschappij kijkt.
Ik heb 2 keer via hen geboekt en ik heb niets te klagen. Ze kwamen met constructies die ik zelf niet had kunnen vinden. Met name ticket voor een langere periode vind je zelf niet makkelijk op het internet. Zij kennen de trucjes. Zo heb ik een driemaanden ticket gekocht naar Ecuador dat vele malen goedkoper was dan het 6 maanden ticket en toe in Ecuador die 3 maaden voor €100 om laten zetten naar 6
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Qreply
TunaFish brengt alleen 15,- euro in rekening voor het vliegticket advies van een Rond de Wereldticket. Adviezen voor enkeltjes, retourtjes of simpelere rondreizen doen ze gewoon gratis. Ik begrijp heel goed dat ze dat niet doen voor een Rond de Wereld ticket. Het is ten slotte best lastig om zo'n complex ticket uit te zoeken en daar gaat veel tijd in zitten. Bij andere reisbureaus brengen ze daar vaak zelfs 50,- euro voor in rekening dus ik vind het echt netjes dat TunaFish daar maar 15,- euro voor vraagt. Ik vind het sowieso echt een top reisbureau. Heb daar al erg vaak goedkope tickets geboekt. Hele fijne persoonlijke service en goedkope tickets! Echt een aanrader.
Wij zijn afgelopen zomer naar Australië geweest en hebben via TNFS de tickets gekocht. Het was perfect! We waren een beetje vergeten om een annuleringsverzekering af te sluiten, op een gegeven moment kreeg ik een mail met een herinnering, of we die verzekering wel hadden afgesloten (mochten we daar belang bij hebben). Ik heb nog meegedaan aan een prijsvraag en had toen een Lonely Planet naar keuze gewonnen
Nee echt, ik kan het iedereen aanraden, ze hebben én de laagste prijs (ik kon niet goedkopere tickets vinden in ieder geval) en ze zijn ontzéttend vriendelijk en behulpzaam.
Edit: Wij vlogen trouwens met China Airlines en ook dit is ons goed bevallen!

Edit: Wij vlogen trouwens met China Airlines en ook dit is ons goed bevallen!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb ook met Tunafish geboekt en dit is mij goed bevallen, we hebben vrij veel mail contact gehad en zo tot de juiste tickets gekomen.. als ik hier in Australië hoor wat anderen hebben betaald dan heb ik echt een goede deal gehad 

Qreply
After the great help with so many very low-budget flighttickets for my travels over the past 6 years and my ever changing travelplans, in return I owe them a good reference....
If you are planning on a trip abroad, just drop them a short email for any kind of (free) ticket-advice and just see if it works for you.
My experience with Tunafish: they will reply within 24 hours, they can make any kind of combination (e.g.different countries, length of stopovers) and -my experience- price-concerning it is way better than a Kilroy or other tourcompanies.
They will also help you out when changing plans last-minute or a flight cancellation (unexpectedly, i even got restitution for a canelled flight!).
If you are planning on a trip abroad, just drop them a short email for any kind of (free) ticket-advice and just see if it works for you.
My experience with Tunafish: they will reply within 24 hours, they can make any kind of combination (e.g.different countries, length of stopovers) and -my experience- price-concerning it is way better than a Kilroy or other tourcompanies.
They will also help you out when changing plans last-minute or a flight cancellation (unexpectedly, i even got restitution for a canelled flight!).
-
- Reiziger
Ook wij hebben goeie ervaringen met Tunafish. We hadden voor onze trip rond de wereld een nogal ingewikkelde route gekozen en zij waren de enige die het juiste ticket voor een zeer scherpe prijs konden aanbieden. Veel goedkoper dan welk reisbureau ook, en precies zoals wij het wilde hebben. Bij Kilroy zeiden ze gewoon dat we onze route maar moesten aanpassen zodat ze de tickets wel konden regelen...