Voetbal

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
jaydee
Reisexpert

Re: Favoriete Europese stad?

Bericht door jaydee »

LaosFan schreef:Jaydee: die voetbalclub doet behoorlijk afbreuk aan het beeld wat ik heb van A'dam.... :%
bespeur ik daar enige haat? :P

je bent toch niet stiekem jaloers op de meest succesvolle club van ons kikkerlandje???
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

jaydee schreef:
LaosFan schreef:Jaydee: die voetbalclub doet behoorlijk afbreuk aan het beeld wat ik heb van A'dam.... :%
bespeur ik daar enige haat? :P

je bent toch niet stiekem jaloers op de meest succesvolle club van ons kikkerlandje???
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik een gruwelijk hekel heb aan die club inderdaad. Haat gaat wat ver maar het komt in de buurt ;) Jaloers absoluut niet. Resultaten zijn mooi maar moeten geen reden zijn om een club te supporteren in mijn ogen. En qua resultaten doet ons clubke het de afgelopen 30 jaar ook niet slecht.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

LaosFan schreef:De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik een gruwelijk hekel heb aan die club inderdaad. Haat gaat wat ver maar het komt in de buurt ;) Jaloers absoluut niet. Resultaten zijn mooi maar moeten geen reden zijn om een club te supporteren in mijn ogen. En qua resultaten doet ons clubke het de afgelopen 30 jaar ook niet slecht.
resultaat is idd niet de reden. Ach ja, ieder zn cluppie :D

Moet zeggen dat het ook een mooie reden is om af en toe een leuke stad in europa te bekijken door daar je favoriete club te steunen. (heb er toch al wel wat gezien door ajax) Zo kom je nog eens ergens toch?! Ook eens de wat minder voor de hand liggende steden...
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Juist, zo denk ik er ook over. Ik heb met PSV al heel wat gezien en dat is altijd erg leuk. Sommige reisjes zijn legendarisch. Ik heb met PSV een wedstrijd of 30-35 in het buitenland bezocht en je komt zo inderdaad nog eens ergens. Het mooie van UEFA Cup is dat je dan op meer verschillende plaatsen in Europa komt want in de CL komt het snel bij dezelfde clubs uit. Jullie hebben met Madrid en Milaan wel 2 leuke maar ik vindt persoonlijk vage Oost-Europese tegenstanders altijd leuk. Ik ga dan ook weer mee naar Budapest en dat wordt leuk (hoop ik).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
El Niño
Reisexpert

Re: Voetbal

Bericht door El Niño »

jaydee schreef:Het seizoen kan nu al niet meer stuk

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E5Wuj5sM ... re=popular[/youtube]
He Jaydee.....als je naar zo'n Europese uitwedstrijd gaat, vergeet je dan niet je Vernon Anita dekbedhoes mee te nemen!? Je weet het maar nooit......bedbugs in zo'n vaag land! De prints in vol ornaat van Vernon op je dekbed beschermen je daar vast tegen _O- _O- _O- .

ps. @Laosfan: er schijnen ook dekbedhoezen van Marcus Berg en Ibrahim Affelay in de handel te zijn. Ik zeg gadverdamme...........!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ben vandaag voor het eerst sinds jaren weer naar de Eredivisie geweest. Vroeger kwam ik daar wat vaker totdat ik na een aantal relwedstrijden (en 'vrienschappelijke' wedstrijden met stakingen) had meegemaakt en had er totaal geen zin meer in.... Maar toen kwam een oud favoriet van mij (niemand kent hem verder ;)) na 6 jaren in Finland gevoetbald te hebben bij een jupiler clubje en die spelen nu weer in de Eredivisie en toevallig in mijn woonplaats dus moest er even heen, was fijn om in het kindervak te zitten :/ :D
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

El Niño schreef:He Jaydee.....als je naar zo'n Europese uitwedstrijd gaat, vergeet je dan niet je Vernon Anita dekbedhoes mee te nemen!? Je weet het maar nooit......bedbugs in zo'n vaag land! De prints in vol ornaat van Vernon op je dekbed beschermen je daar vast tegen _O- _O- _O- .
Hahahaha uiteraard, die gaat overal mee naar toe. Samen met de Jeroen Verhoeven Pyjama (zit lekker ruim).
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Beide met prints in Adam kostuum zeker....van voren en van achteren neem ik aan _O- _O- _O- ?
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

tuurlijk
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

El Niño schreef:
jaydee schreef: ps. @Laosfan: er schijnen ook dekbedhoezen van Marcus Berg en Ibrahim Affelay in de handel te zijn. Ik zeg gadverdamme...........!
Er is op dit moment echt geen één speler die ik PSV'er vind. Bouma kan er in de buurt komen maar daar is het dan ook mee gedaan. Helaas :'(
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Dus jij slaapt onder een Fredje Bouma dekbed Loasfan :? .
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

El Niño schreef:Dus jij slaapt onder een Fredje Bouma dekbed Loasfan :? .
Nee ik sla over ;)

Het tripje naar Budapest komt al dichterbij. Ik heb er zin in.
Plaats reactie