ticket naar Singapore of Kuala Lumpur

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
maaikie

ticket naar Singapore of Kuala Lumpur

Bericht door maaikie »

beste mensen.
Ik ben mijn ticket aan het boeken en mijn meest basale vraag is zal ik boeken naar Singapore of Kuala Lumpur .

Mijn reis is als volgt. Ik zal 6 maanden in yogya verblijven voor mijn studie aan de universiteit aldaar, daarna 3 maanden reizen (o.a Camboja, Laos, Filipijnen).
Ik zou dus graag met al mijn bagage (wat wel iets meer is dan een standaard bagage) maar 1 keer willen overstappen tijdens mijn heenreis (daar bedoel ik mee de overstap van Signapore of KL naar Yogya met airasia). Ik zit dus te kijken naar retour vluchten vanuit A'dam of dusseldorp naar of Signapore of Kuala lumpur. Voor nu is signapore 100 euro goedkoper als ik met KLM zou vliegen (= rechtsstreeks).

Waar hebben jullie opgevlogen en waarom? zijn er andere maatschappijen dan KLM?

Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door maaikie op 09 sep 2010 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: ticket naar Signapore of Kuala Lumpur

Bericht door Moira »

Hallo,

Je zou ook nog kunnen kijken naar Singapore Airlines, Malaysia Airlines, Emirates. Verder kan het ook goedkoop zijn om naar Bangkok te vliegen kan ook nog wel geld schelen. Je kunt binnen azie zeer goedkoop vliegen met Airasia.

gr van Moira
bolletjeom
Reisexpert

Re: ticket naar Signapore of Kuala Lumpur

Bericht door bolletjeom »

ik vlieg erg graag met Singapore airlines (ook op Kuala Lumpur). De andere 2 maatschapijen die Moira noemt zijn ook de namen waar ik aan denk. Misschien nog Airberlin vanaf dusseldorf
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
maaikie

Re: ticket naar Singapore of Kuala Lumpur

Bericht door maaikie »

Ben ik nu verkeerd aan het kijken, of zijn alle tickets van Singapore Airlines en Malaysia Airlines rond de 1500 euro voor een retour?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

De goedkope tarieven hebben een maixmale geldigheid van 30 of 60 dagen. Jij wilt langer dan ee half jaar weg, dan betaal je de hoofdprijs.

Je kan geld besparen door twee enkele reizen te boeken, bv bij AirBerlin of bij Singapore Airlines. Bij de meeste andere maatschappijen zijn enkele reizen bijna net zo duur als een retoutje, dus daar schiet je weinig mee op!

Houd er alleen rekening mee dat je Indonesie niet in komt, zonder ticket het land uit. (Of in jouw geval: dat de ambassade in den Haag je geen visum zal verschaffen zonder ticket het land uit.) Via www.airasia.com kun je tickets van Indonesie naar de buurlanden boeken.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

Ik ben zelf tickets amsterdam-kuala lumpur aan het zoeken voor juni t/m september en kom nu bij oa Qatar en Emirates op ongeveer 850 euro uit voor een retour. De enige die ik kon vinden die echt veel goedkoper is is Egypt air voor ongeveer 600 euro...

Ik vroeg me af of dit naar jullie idee een beetje normale prijzen zijn (ongeveer 850euro) of dat ik nog wat beter moet zoeken naar goedkopere vluchten? en heeft iemand ervaring met Egypt air?
Selalu mencari...
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

heb je tijd? vanaf londen is het goedkoop vliegen naar KL met air asia. volgens mij tussen de 400 en 500 euro voor een retour. de omweg misschien waard
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LadyHeather
Reisexpert

bolletjeom schreef:heb je tijd? vanaf londen is het goedkoop vliegen naar KL met air asia. volgens mij tussen de 400 en 500 euro voor een retour. de omweg misschien waard
Ja ik heb op zich wel tijd.. ik heb net even op de site van air asia gezocht maar op de een of andere manier kan ik geen vluchten in september vinden terwijl ik die maand wel kan selecteren, misschien staan die er nog niet in ofzo? Als ik net doe alsof ik eind juli weer nou huis zou gaan vind ik nu een ticket van iets minder dan 600 euro. als ik daar goedkope tickets naar Londen bij kan vinden is dat idd een goede optie! alleen hopen dat ik binnenkort ook vluchten in september kan vinden, anders heb ik er alsnog niets aan ;)

Hoeveel maanden van te voren is normaal/handig om te boeken? Tot nu toe heb ik altijd lang van te voren geboekt...
Selalu mencari...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb een paar weken geleden gekeken voor airasia voor zomervakantie 2011 en die tickets waren rond de 500 euro... Exclusief tickets naar Londen. Voor dat geld vlieg ik liever met een andere maatschappij.... Goede tip van Egypt Air, eens kijken wat die in de zomer doen! En anders maar weer Emirates ofzo :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LadyHeather
Reisexpert

Jenny schreef:Goede tip van Egypt Air, eens kijken wat die in de zomer doen! En anders maar weer Emirates ofzo :)
die 600 euro die ik bij Egypt Air had gevonden was in augustus. Was wel een lange vlucht.. maar het scheelt dan ook best wel wat geld, en wel weer minder gedoe dan ook losse tickets voor Londen...

Ik ga nog ff verder twijfelen over wat ik zal doen... Emirates of Egypt Air...
Selalu mencari...
Plaats reactie