Wat mis je het meest als je op reis bent?
Wat mis je het meest als je op reis bent?
Ik denk dat ik heel erg veel last ga krijgen van een gemis van een eigen ruimte... gewoon ff helemaal alleen zijn... misschien moet ik heel erg gaan genieten tijdens de grote boodschappen en dan vooral niet haasten 

Re: wat mis je het meest...
M´n WC.
Eigen pot is goud waard
Eigen pot is goud waard

-
- Reisexpert
Echt meergranen brood... niet zo'n slap toastbrood zoals een 'sjiek'
Zelf mijn potje koken en ne keer een chipolatta met een patatje
Zelf mijn potje koken en ne keer een chipolatta met een patatje

Ik denk dat ik ook een plek voor mij alleen heel erg ga missen. Ik mag best graag alleen zijn en dat kan minder goe dop reis. Maar ook: mijn neefje. Als ik vertrek is hij 1 jaar een 2 maanden oud en dan ga ik hem dus 5 maanden niet zien. Dat vind ik wel moeilijk. Het is mijn eerste neefje en ik vind het zó bijzonder om tante te zijn! Op die jonge leeftijd verandert er zó veel en zó snel en daar mis ik dus een deel van.
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Boterhammen (in het buitenland kunnen ze dus echt geen brood maken, getsie), de Hema en mijn eigen fijne grote badkamer 

Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
een comfortabele bank om op te zitten. In bepaalde landen heb je nog wel hostel met een gemeenschappelijke ruimte ofzo maar in Azië zit je eigenlijk altijd op je bed. Ik miste het comfort van een bank na een tijd.
En natuurlijk lekker bruin brood en ook de kaas die erbij hoort.
Verder eigenlijk niet veel
En natuurlijk lekker bruin brood en ook de kaas die erbij hoort.
Verder eigenlijk niet veel
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Kaas miste ik van eten het meest. En altijd een eigen schone douche met normale waterdruk en schone wc.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- LadyHeather
- Reisexpert
Een lekkere warme douche! (natuurlijk vaak wel op te lossen met een duurdere accomodatie waar ze dat hebben...)
Lekker brood met echte kaas en een lekkere bank om op te zitten sluit ik me helemaal bij aan!
En voor mij komende reis denk ik dat mijn vriendje ook wel hoog zal eindigen
Lekker brood met echte kaas en een lekkere bank om op te zitten sluit ik me helemaal bij aan!
En voor mij komende reis denk ik dat mijn vriendje ook wel hoog zal eindigen

Selalu mencari...
- bolletjeom
- Reisexpert
maak je daar maar niet te druk om. Je zult op een gegeven moment waarschijnlijk met schrik tot de conclusie komen dat je geen tijd hebt gehad om hem te missen omdat je zo druk bent.
Ik heb dat regelmatig. Dan lig ik in bed en denk: F..ck, ik heb de hele dag niet aan hem gedacht
wat errugggg!! 
Ik heb dat regelmatig. Dan lig ik in bed en denk: F..ck, ik heb de hele dag niet aan hem gedacht

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
De vele "inside jokes" met je vrienden, waarvan het eigenlijk geen zin heeft om die te delen met de mensen die je daar hebt leren kennen.
"Je had erbij moeten zijn!
“Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.”
En als je thuis bent, mis je de inside jokes met je nieuwe vrienden....Marcell` schreef:De vele "inside jokes" met je vrienden, waarvan het eigenlijk geen zin heeft om die te delen met de mensen die je daar hebt leren kennen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik zit al even te denken, maar zou zo niks specifieks kunnen noemen wat ik echt mis. Misschien zijn reizen van drie weken daar dan toch ook gewoon te kort voor...
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Wat ik mis na 3 jaar rondreizen is een eigen plekje met mijn eigen spulletjes en inderdaad ook een goeie bank want ook al hebben wij ook appartementen gehuurd onderweg in de hele reis is er maar 1 banik geweest die goed was.
Soms mis ik wel eens een NL gerecht en de makkelijkheid van NL en de supermarkt maar daar wen je ook wel aan.
groetjes van Moira
Wat ik mis na 3 jaar rondreizen is een eigen plekje met mijn eigen spulletjes en inderdaad ook een goeie bank want ook al hebben wij ook appartementen gehuurd onderweg in de hele reis is er maar 1 banik geweest die goed was.
Soms mis ik wel eens een NL gerecht en de makkelijkheid van NL en de supermarkt maar daar wen je ook wel aan.
groetjes van Moira
Wat ik terug in NL altijd zo fijn vind is dat ik gewoon m'n fiets uit de schuur trek en dan overal heen kan zonder na te denken. Die vrijheid ervaar ik op reis nooit, of op een andere manier misschien. Daar moet je toch altijd nadenken wat voor taxi/bus/tuktuk/vulmaarin je moet nemen. Ik weet niet of het echt 'missen' is, maar ik besef me wel elke keer bij terugkomst dat het zo verdomd prettig is dat je gewoon kunt gaan en staan zonder afhankelijk te zijn van een ander.
(Heb geen rijbewijs en zodoende vaak eigen vervoer op reis.)
En wat ik zeker mis is fatsoenlijk bruin brood, het gebrek aan kaas is nog wel te overzien. Geen kleffe toast of halfgare omeletten aub...
(Heb geen rijbewijs en zodoende vaak eigen vervoer op reis.)
En wat ik zeker mis is fatsoenlijk bruin brood, het gebrek aan kaas is nog wel te overzien. Geen kleffe toast of halfgare omeletten aub...
Don't dream your life - Live your dream