singapore airport ontvluchten
Re: singapore airport ontvluchten
Ik bump dit topic even voor een aankomend nieuwsbericht. Ik had eigenlijk verwacht dat we ook wel reisinformatie zouden hebben over Singapore Airport en dan bijvoorbeeld de personelijke ervaringen met zo'n gratis stadstour. Dat is niet zo.
Wellicht heeft iemand deze tour gedaan en wil die hier een reisinformatie artikel over schrijven???
Wellicht heeft iemand deze tour gedaan en wil die hier een reisinformatie artikel over schrijven???
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb hem nooit gedaan. Toen ik veel tijd had was ik zo moe dat ik een paar uur in een luie stoel ben gaan liggen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
de keren dat ik veel tijd had, ben ik altijd op eigen gelegenheid gegaan.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik ben er 5 sept. een uur of 8 geweest als tussenstop. Ik heb wel van die tour gelezen maar niet gedaan. Ik moet zeggen dat ik me zeker niet verveeld heb. Je kunt genoeg doen/zien zoals even fitness of een heerlijke duik nemen in het zwembad, verder kun je je telefoon,Iphone,NintendoDS enz enz opladen in een van de vele gratis kluisjes.De volgende keer wil ik die Tour toch wel een keer proberen.