Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Hallo allemaal!
Ik heb de afgelopen weken met Rudi (bolletjeom) een beetje gebrainstormd over een backpackersbijeenkomst. Het is toch veel leuker als je mensen eens in levende lijve ontmoet! Bij voldoende animo (mannetje of 10 ofzo?) zouden we binnenkort best eens in Adam af kunnen spreken (nee, geen thuisvoordeel, ome Erik moet dan ook met de trein hoor . Rudi stelt 15 maart voor. Wie heeft nog meer interesse? Ik weet wel wat leuke kroegjes: bv op de Marnixstraat (achter het Leidseplein), Ierse kroegen (dichterbij CS), of misschien wel in de bar van een backpackershostel om helemaal in stijl te blijven (bar van de Flying Pig)?
Lijkt me leuk!
Erik
Leuk. Ik zat net te bedenken dat dat backpackershostel best lachen zou kunnen zijn. Met z'n allen in een dorm, hoeft niemand op tijd naar huis . Als het zover mocht komen bel ik ze wel effe of ze plek hebben hoor .
Ja, gezellig! Maar ik denk dat ik toch nog lekker even in Australie blijf... dus ik ben er volgende keer bij! (mits dat na augustus is!)
Veel plezier iedereen!
Ron schreef:
waarom moet het trouwens aan de andere kant van nl zijn!!!
Voor een beetje reiziger mag dat toch geen probleem zijn???
Van mij mag de party best in Utrecht hoor, ligt centraler dan A'dam. Maarja, qua jeugdherbergen is het aanbod in A'dam ruimer dan in Utrecht. En de jeugdherberg van Utrecht/Bunnik (hoe mooi die ook is) ligt nu niet bepaald op loopafstand van het station....
sorry, het lijkt me erg leuk maar 15 maart wordt mijn oma 81 en vlak voor een lange reis kan ik dat echt niet overslaan. maar wel veel plezier toegewenst!