wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
RVE
Wereldreiziger

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door RVE »

jaydee schreef:@RVE

thanks voor de tip. weet alleen niet of dat zo'n strak plan is. Net na zo'n wedstrijd tentje opzetten. Weer niet hoe het humeur bij de meeste is. Er is vast 1 team over de zeik.

p.s. neem aan dat je het over auxerre had??
Yes, dit gaat over Auxerre. Ben daar jaren geleden eens geweest toen NAC in de intertoto zat. Die camping is best groot, een mooi budget-alternatief. En dat tentje kun je ook nuchter voor de wedstrijd opzetten :) maar idd, je zit vlakbij het stadion met eventueel risico op rotzooi mocht de zaak daar uit de klauw lopen.
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

ja je weet maar nooit. hoop het niet natuurlijk. Mss gaak wel vanuit een (supporters)club met bussen. Ook wel gezellig haha.

NAC intertoto wanneer was dat? 1970? ;)
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

jaydee schreef:ja je weet maar nooit. hoop het niet natuurlijk. Mss gaak wel vanuit een (supporters)club met bussen. Ook wel gezellig haha.

NAC intertoto wanneer was dat? 1970? ;)
'69. Voor drie houten guldens met de Fiat 500 naar een uitwedstrijd. Schijnen nog Polygoon-beelden van te zijn :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Inmiddels een tripje naar Malta geboekt, een weekje begin november..

daarvoor nog naar een soort van oktoberfest in Stuttgart wss en zit over weekendje Londen nog heel erg te twijfelen..
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ben ook ooit in november naar Malta geweest en ik vond er erg weinig aan. Was erg teleurgesteld. uiteindelijk nog wel een mooie wandeling gemaakt, wat dingen gezien en naar Gozo geweest (aanrader). Maar we hadden zo'n moeite om eettentjes te vinden die open waren of winkeltjes ofzo.
Waar ga je overnachten?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Mijn volgende bestemming zal Budapest (Hongarije) gaan worden denk ik :)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

bolletjeom schreef:ben ook ooit in november naar Malta geweest en ik vond er erg weinig aan. Was erg teleurgesteld. uiteindelijk nog wel een mooie wandeling gemaakt, wat dingen gezien en naar Gozo geweest (aanrader). Maar we hadden zo'n moeite om eettentjes te vinden die open waren of winkeltjes ofzo.
Waar ga je overnachten?
Nog niets geboekt, maar je hebt verschillende appartementjes voor erg weinig geld dus dan kan je gewoon zelf koken..als je niets aan eettentjes kan vinden..als je nog aanraders voor leuk hotelletje/appartementje hebt hoor ik het graag, ook in welke plaats je beste kan verblijven al zal dat op zo'n klein eiland niet heel veel verschil maken denk ik..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

LaosFan schreef:Mijn volgende bestemming zal Budapest (Hongarije) gaan worden denk ik :)
Leuk :D daar zou ik ook wel weer heen willen, het is en blijft een heerlijke stad!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Globeskater schreef:
LaosFan schreef:Mijn volgende bestemming zal Budapest (Hongarije) gaan worden denk ik :)
Leuk :D daar zou ik ook wel weer heen willen, het is en blijft een heerlijke stad!
Ik hoor en lees er veel goede dingen over (en nu dus weer). Ik ben benieuwd. Ik ben er ooit eerder geweest maar toen ben ik niet verder gekomen als de trappen van het station en de stationshal... We zijn er nu van woensdag tot zaterdag en zullen er ook een wedstrijd van PSV gaan bekijken. Er zal dus wel wat bier gedronken gaan worden maar er blijft ook voldoende tijd over om het e.e.a. te bekijken. Het is vanaf 20 okt. dus hopelijk nog een beetje fatsoenlijk weer...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Nog niets geboekt, maar je hebt verschillende appartementjes voor erg weinig geld dus dan kan je gewoon zelf koken..als je niets aan eettentjes kan vinden..als je nog aanraders voor leuk hotelletje/appartementje hebt hoor ik het graag, ook in welke plaats je beste kan verblijven al zal dat op zo'n klein eiland niet heel veel verschil maken denk ik..
Wij hadden zo'n cheapy appartementje en dat viel vies tegen. Met name omdat het ding écht vies was en dat keukenblok dus niet bedoelt was om mee te koken. er was 1 kookplaatje en 1 pan. De koelkast was te ranzig voor woorden. Daarnaast hadden we dus het probleem dat er geen winkeltje/supermarktje was op loopafstand dus dan word het hele "zelf koken" verhaal een stuk lastiger.
Malta is klein en als je een huurauto hebt kan je dus rond rijden op zoek naar eten maar wij waren in St Pauls en daar was dus echt zo goed als alles gesloten. Uiteindelijk 1 restaurantje gevonden dan open was en daar iedere avond gegeten. Zo'n restaurantje ala kantine met tl-licht en tegels op de muur :)
Ik zou in de buurt van Valetta blijven als je 's avonds wat te doen wilt hebben. St. Pauls was uitgestorven.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

LaosFan schreef:
Globeskater schreef:
Ik hoor en lees er veel goede dingen over (en nu dus weer). Ik ben benieuwd. Ik ben er ooit eerder geweest maar toen ben ik niet verder gekomen als de trappen van het station en de stationshal... We zijn er nu van woensdag tot zaterdag en zullen er ook een wedstrijd van PSV gaan bekijken. Er zal dus wel wat bier gedronken gaan worden maar er blijft ook voldoende tijd over om het e.e.a. te bekijken. Het is vanaf 20 okt. dus hopelijk nog een beetje fatsoenlijk weer...
ik heb in Budapest gewoond dus ben wel beetje bevooroordeeld ;) Maar heb daar echt de tijd van mijn leven gehad en er is gewoon veel te beleven 24 uur per dag mensen op straat! Ben nog nooit in najaar geweest dus over het weer kan ik weinig zinnigs zeggen ;) maar is perfect om zo voetbal en stad te combineren ;)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

bolletjeom schreef:
Wij hadden zo'n cheapy appartementje en dat viel vies tegen. Met name omdat het ding écht vies was en dat keukenblok dus niet bedoelt was om mee te koken. er was 1 kookplaatje en 1 pan. De koelkast was te ranzig voor woorden. Daarnaast hadden we dus het probleem dat er geen winkeltje/supermarktje was op loopafstand dus dan word het hele "zelf koken" verhaal een stuk lastiger.
Malta is klein en als je een huurauto hebt kan je dus rond rijden op zoek naar eten maar wij waren in St Pauls en daar was dus echt zo goed als alles gesloten. Uiteindelijk 1 restaurantje gevonden dan open was en daar iedere avond gegeten. Zo'n restaurantje ala kantine met tl-licht en tegels op de muur :)
Ik zou in de buurt van Valetta blijven als je 's avonds wat te doen wilt hebben. St. Pauls was uitgestorven.
het appartementje dat ik eventueel op oog heb heeft een redelijk hoge waardering zowel op hostelbookers als op booking,com denk wel dat we iets van brommertjes gaan huren maar lees dat velen auto aanraden.. moeten we nog maar even zien.. iig vlucht is geboekt en rest komt nog!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Globeskater:

Leuk dat je daar ook hebt gewoond! Een aanrader voor een leuke kroeg (ik ben wel een fan van bruine kroegen, Irish Pubs etc.)? Is het openbaar vervoer er ook goed te doen?
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Openbaar vervoer is supergoed geregeld tot een uur of 11 's avonds het reguliere OV en daarna een goed nacht netwerk!

De laatste keer rond oud en nieuw zijn wij een aantal keer naar de Old Man's music pub in mijn oude straat geweest.. het kan er daar 2 kanten op gaan of het is super leuk met goede muziek of geen moer aan. de keren dat wij er de laatste keer waren was het super: http://www.oldmansmusicpub.com/?a=welcome&lang=en

Verder zijn de Szimpla bars altijd goed en als WB (westbalkan) weer open is en niet te veel veranderd dan is dat ook een erg leuke plek.. verder veranderd het best snel wat populair is en wat niet.. een goed idee is om bij een bios oid een pesti est te halen daar staat alles in wat er die week te beleven is!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Globeskater bedankt ^O^
Plaats reactie