Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door bolletjeom »

:X
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Gefeliciteerd! Heerlijk om zo toch een baan in de reiswereld te behouden ;) Hoop dat dit na mijn studie ook gaat lukken een baan in de reiswereld ;)

@ El Nino, heb zeker veel aan tips gehad die ik hier en op andere fora heb gekregen, heb een fantastische tijd gehad, en zag dat er hier op de website nog niet veel staat dus mss moet daar maar eens verandering in komen want meerderen van hier zijn er nu geweest ;)
Reisfreaks
Wereldreiziger

Sneller naar Bangkok

Bericht door Reisfreaks »

Vanmorgen las ik dit artikel....De nieuwe Airport link van Suvarnabhumi naar het centrum is dan eindelijk klaar.

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/74919 ... html?p=7,1
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Toevallig was ik dat bericht zelf ook al tegen gekomen. Het staat klaar als nieuwsbericht voor morgen (moet de nieuwsberichten altijd beetje spreiden).
Maar als je volgende keer wat tegen komt mag je een mailtje sturen naar nieuws@aroundtheglobe.nl dan kunnen wij er het snelst een nieuws berichtje van maken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Reisfreaks
Wereldreiziger

Bericht door Reisfreaks »

Ok, doen we ;)
bolletjeom
Reisexpert

wat zijn de plannen voor het weekend??

Ik ga vanavond naar Zaltbommel, lekker eten bij een reisvriendinnetje
Morgen vroeg op want ze komen 700 IKEAgidsen brengen (ja we hebben er een postwijkje bij). Dan de hele dag die stinkgidsen rondbrengen. 's avonds bijkomen of iets leuks.
Zondag overdag nuttige dingen doen voor mijn toekomstige baan en 's avonds gezellig uit eten met reis/ATGvriendinnetje.
heb zin in het weekend!!!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ohh dan ben je redelijk in de buurt ! Ik ga morgen met Nam Chun en Nanneke nadenken hoe we leuke acties voor ATG kunnen starten heb daar erg veel zin in, verder veeeeeel verjaardagen (goed voor het landelijk alcohol gemiddelde ).
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Hier is het roodharigen weekend, kan nu alleen niet slapen en heb al zo slecht geslapen de laatste dagen.. de barmeet en het stappen was geslaagd, nu nog fietsen, eten, film en weer de kroeg in en dan zondag duizenden roodharigen ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ga naar de kapper en had allemaal wilde plannen van naar de sportschool enzo maar ik werd net zo dramatisch wakker (hele neus zit dicht, voel me niet lekker) dat ik dat even bewaar voor morgen.. Verder wilde ik nog naar de stad enz maar denk dat het kapper wordt en alleen een strijkplank halen en dan de rest van de dag op de bank ga liggen ;)
merc
Wereldreiziger

Bericht door merc »

Gister een pokeravondje. Mr Ongeduld verloor zoals altijd 8)7
Vanavond verjaardag. Na de alcohol consumptie van vannacht denk ik dat ik maar aan de cola ga.
Morgen wil ik vroeg op om m'n nieuwe fotomeuk te testen.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben nog steeds bezig met het herinrichten van mijn huis. Wat begon met een los beeldscherm voor bij mijn laptop, is binnen een week uitgelopen tot een halve verbouwing. Dat zou ik dit weekend af willen hebben, zodat ik me daarna weer op werk kan storten.

Verder ben ik een fotoalbum van de Hema aan het maken voor mijn moeder (t/m morgen 50% korting op het tweede album), en heb ik het voornemen verder te werken aan mijn reisverslag van Tibet. Zou mooi zijn als dat binnen een paar dagen (deels) online kan.

En ik moet foto's uitzoeken voor en sturen naar allerlei mensen.

Alles bij elkaar nog best veel :Y Gelukkig heb ik maandag ook nog weekend *O*
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

weekend werd niet zoals gedacht :N
zaterdagochtend zakte de auto bijna door zijn vering toen we er 700 Ikea gidsen aan het inladen waren. Toen we net een uurtje lekker aan het bezorgen waren kregen we telefoon dat de moeder van J. in het ziekenhuis was opgenomen. Ikea gidsen weer uitladen, tas pakken en naar Friesland.
Nu net terug. Gelukkig lijkt het allemaal wel goed te komen me schoonmoeders... Nu vaat van een halve week wegwerken, was opruimen, ergste stof opzuigen, snel ATG doornemen en dan is het weekend alweer over.
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Even een heel snelle vraag: Voor een stopover in Dubai van 10 uur lang, midden in de nacht, die ik dus spendeer in een hotel, heb ik toch geen vaccinaties nodig??? (Misschien een beetje 'n domme, overbodige vraag, maar ik stel 'm toch maar, voor de zekerheid! :) )
bolletjeom
Reisexpert

lijkt me niet.
Marcell`
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Marcell` »

Vaccinatie is dan niet verplicht nee. Slechts aanbevolen.
“Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.”
Plaats reactie