grand randonnee mont blanc

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Waldo
Vakantieganger

grand randonnee mont blanc

Bericht door Waldo »

heeft er iemand de 9 dagen durende toer rond de mont blanc in de alpen, frankrijk al eens gedaan? of heeft iemand hier veel ervaring mee? ik zoek namelijk wat info hieromtrent: zoals waar te starten, bereikbaar met tgv of niet, ...

groetjes
waldo
bolletjeom
Reisexpert

Re: grand randonnee mont blanc

Bericht door bolletjeom »

ok..wat is dé 9 dagen durende tour?
Ik ken de regio wel vrij goed. Dus als je me even ergens naar vewijst kan ik eens kijken of ik iets nuttigs kan zeggen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Waldo
Vakantieganger

Bericht door Waldo »

euhm, ik had iets opgevangen dat deze toer de grand randonnée zou heten in die streken maar ben niet zeker.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

aha, google leert me dat het gaat om een meerdaagse wandeling.
De regio is bereikbaar met auto en in iedergeval ook met de bus. Het is wel een lange zit maar ik ben een aantal keer die kant opgegaan in een Eurolines bus. Vliegen op Geneve zou goedkoper kunnen zijn.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Waldo
Vakantieganger

Bericht door Waldo »

het plan was om hier in brussel centraal een tgv te nemen, dat zou redelijk snel moeten gaan...
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Geen ervaring mee, maar ben wel zeer benieuwd naar jou ervaringen als je het gedaan hebt. Staat nog wel op mijn wensen lijstje als meerdaagse wandeling die ik nog een keer wil doen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Waldo
Vakantieganger

Bericht door Waldo »

zal proberen kijken of ik een klein noteboekje kan meenemen en een bic, zien dat ik wat dingen ginder kan opschrijven en mischien maak ik dan wel een reisverslagje als ik terug ben... heb toch nog vakantie tot in oktober. :)
Plaats reactie