Vlucht Yogyakarta -> Denpasar: welke vliegtuigmaatschappij?
-
Vlucht Yogyakarta -> Denpasar: welke vliegtuigmaatschappij?
Hoi,
Ik heb op aanraden van jullie met Airasia een vlucht van Denpasar (Bali) naar Jakarta geboekt. Maar we willen dan met de trein van Jakarta naar Yogyakarta gaan en een vlucht terug van Yogyakarta naar Denpasar. Maar nu zie ik dat Airasia geen vluchten heeft van Yogyakarta naar Denpasar. Is er een andere vliegmaatschappij bij wie ik op voorhand via internet een vlucht kan boeken die wel tussen Yogyakarta en Denpasar vliegt?
Thanks!
Ellen
Ik heb op aanraden van jullie met Airasia een vlucht van Denpasar (Bali) naar Jakarta geboekt. Maar we willen dan met de trein van Jakarta naar Yogyakarta gaan en een vlucht terug van Yogyakarta naar Denpasar. Maar nu zie ik dat Airasia geen vluchten heeft van Yogyakarta naar Denpasar. Is er een andere vliegmaatschappij bij wie ik op voorhand via internet een vlucht kan boeken die wel tussen Yogyakarta en Denpasar vliegt?
Thanks!
Ellen
Re: Vlucht Yogyakarta -> Denpasar: welke vliegtuigmaatschapp
Ik zou gewoon lekker ter plekke boeken. Nederlandse creditcards worden over het algemeen niet geaccepteerd door Indonesische luchtvaartmaatschappijen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb dit vluchtje ook pas gedaan van Bali naar Yogyakarta en heb dit gedaan met Garuda heb de vlucht 1 dag voor vertrek geboekt en hier voor 2 personen 1 miljoen rupiah betaald wat ongeveer 90 euro is voor 2 personen. Verder kan het ook zijn dat lion air er naar toe vliegt. Weet wel dat beide maatschappij niet vanuit NL zijn te boeken want je hebt een indonesische creditcard hier voor nodig.
Ik heb dit vluchtje ook pas gedaan van Bali naar Yogyakarta en heb dit gedaan met Garuda heb de vlucht 1 dag voor vertrek geboekt en hier voor 2 personen 1 miljoen rupiah betaald wat ongeveer 90 euro is voor 2 personen. Verder kan het ook zijn dat lion air er naar toe vliegt. Weet wel dat beide maatschappij niet vanuit NL zijn te boeken want je hebt een indonesische creditcard hier voor nodig.
-
Dat is wel heel wat goedkoper dan dat ik op internet gevonden heb. Ik heb contact gehad met iemand in Nederland van Garuda en dan kost het 119 euro per persoon. Dat lijkt me dan wel heel veel. Ik denk dat wij het ook gewoon terplekke gaan boeken.
Bedankt voor de tip!
Bedankt voor de tip!
- LadyHeather
- Reisexpert
zeker ter plekke boeken! de laatste keer heb ik dat stukje met Mandela gevlogen volgens mij, prima vlucht. niet duur.
Selalu mencari...
-
Regel ik dat dan best op het vliegveld zelf? Of via een booking agent in Yogyakarta?
- bolletjeom
- Reisexpert
als je in de buurt van het vliegveld komt kan je daar boeken. als je geen zin of tijd hebt bij een burotje in de stad. Kost natuurlijk wel ietsje meer maar dat kan de tijdswinst waard zijn.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika