als ik dit forum lees, zie ik meteen hoe moeilijk jullie het hebben. want inderdaad: de doelgroep is niet de groep die vaak achter de pc zit, en juist ook vaak op reis is (ik heb de enquete totaal gemist wegens een reis,want ja als ik reis ben ik liever zo min mogelijk online en zoveel mogelijk in het land zelf!).
Maar: jullie leveren wel goed werk. ik ben niet iemand van sociale netwerk sites, maar ik kom toch regelmatig even het forum van around the globe lezen. dus ook even een aanmoediging: ga zo door!
mijn idee van de site levendighouden lijkt me vooral om bestaande leden op hun reis deze site door te laten geven. (hoe bereik je dit??) Zo kwam ik op mijn reis véél onervaren (nederlandse) reizigers tegen, die deze site goed kunnen gebruiken. mijn manier van aanpak zou dus zijn om de bestaande leden warm te houden en geleidelijk aan via deze zelfde mensen een groter netwerk te krijgen.
een ander idee: waarbenjij.nu en andere reissites. post een berichtje bij de mensen die lang op reis zijn. (dit zijn namelijk mensen die wél internetten tijdens hun reis) met het bestaan van de site en het nut (dit kan een standaard verhaaltje zijn). maar of dat echt wat uit zou halen dat weet ik ook niet. maar ik dacht ik kan het beter opperen, en een nieuwe mening en een nieuw gezicht in de discussie is nooit mis