Wie kent wie op ATG??

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

Wie kent wie op ATG??

Bericht door bolletjeom »

ik zat net te lezen in het voorstelforum en bedacht toen dat een aantal bezoekers van het forum hier elkaar prive kennen of elkaar door ATG wel eens hebben ontmoet. Want volgens mij komt Menasil hier omdat ze globeskater kent, toch?

Dus mijn, nieuwsgierige vraag: Wie kent Wie?
hoe, hoe goed, waarvan....ben benieuwd.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Re: Wie kent wie op ATG??

Bericht door Jenny »

Kommertijd zeker? :P

Volgens mij ken ik Bolletjeom en Hariejak het langst van iedereen, reeds ver voordat ik werd van dit forum (sinds 2004 ofzo?). Komen jullie weer eens een keer eten?

Loesopreis (die niet heel actief is) ken ik ook nog uit die tijd, naja, sinds 2005.

En dan is er nog een aantal mensen die je van tijd tot tijd eens ergens tegenkomt, soms op een ontmoetingsdag en soms daarbuiten, maar met wie je niet echt intensief contact onderhoud.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Ik ken Jenny van voor ATG. heb ooit een lezing bijgewoond over haar vrijwilligersproject in Thailand, toen datzelfde project gedaan, haar gestalkt met vragen op haar website en haar live ontmoet in Bangkok.
Sindsdien komen we af en toe bij elkaar over de vloer.
Erik ken ik van ATG en zie ik om die reden wel eens in levende lijve.
Op ATG ontmoetingsdagen heb ik vele atg'ers leren kennen. zo uit het blote hoofd: Tikva, Ron, Hildo, Rick, ElNino, Dexter, Nienke, Eefje, Nanneke en vele anderen die me nu even ontglippen.
Op reis heb ik ook wat privé ATGmeetings gehad. Zo heb ik met Maf op een terras gezeten in Quito en een taxi gedeeld naar de luchthaven, De galapos trip gedaan met een dame die hier nu niet meer komt. Laosfan onmoet in Vientiane
En een goede vriendin van mij bij wie ik nu zeer regelmatig komt deed rond 2006-2009 hier vrijwel alle nieuwsberichten.
bolletjeom
Reisexpert

Kommertijd zeker?
beetje, moet eigenlijk iets nuttigs doen maar niet zo'n zin.
Komen jullie weer eens een keer eten?
tuurlijk! enneh, weet jij al hoe je rooster er uit ziet want we hebben ook nog een dagje flevonatuurpark in de koelkast staan. Ik heb de woensdagen vrij...en weekenden.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:
Kommertijd zeker?
beetje, moet eigenlijk iets nuttigs doen maar niet zo'n zin..
Jij ook al? Voordeel is wel dat ik binnen een halve week na thuiskomst al m'n hele reisverslag van Nepal online heb *O* Ik moet alleen nog foto's toevoegen.
bolletjeom schreef:
Komen jullie weer eens een keer eten?
tuurlijk! enneh, weet jij al hoe je rooster er uit ziet want we hebben ook nog een dagje flevonatuurpark in de koelkast staan. Ik heb de woensdagen vrij...en weekenden.
Hen nog niet m'n definitieve rooster. Om de een of andere reden moest ik verschillende klassen op hetzelfde tijdstip lesgeven, en dat kan ik niet... _O- Eens kijken wat daar weer uit komt rollen....

Denk dat ik woensdag de 1ste wel kan (onder voorbehoud).
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ken globeskater inderdaad :) Maar het is niet zo dat zij mij heeft omgepraat hoor ;) Ik ken haar vrij goed, kennen elkaar nu denk ik in real life sinds 2005/2006 :) zijn goede vrienden, zijn ook al aantal keren op reis geweest met elkaar (Vancouver is denk ik wel de beste reis ever)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ik ken alleen menasil van dit forum erg goed! Vancouver was zeker een hoogtepunt qua samen reizen en ik hoop dat er nog velen mogen komen!
Plaats reactie