Mini enquete voor backpackers!
Mini enquete voor backpackers!
Hello!
Ik ben op zoek naar mensen die ooit zijn wezen backpacken en mijn mini enquete in willen vullen!
Ik ben op het moment bezig met afstuderen aan het Amsterdam Fashion Institute (Hogeschool van Amsterdam).
Het eindproduct van mijn scriptie gaat een kledinglijn voor backpackers worden.
Om er achter te komen waar backpackers precies behoefte aan hebben, met betrekking tot reiskleding, heb ik deze mini enquête gemaakt.
Het invullen duurt absoluut niet langer dan 2 a 3 minuten!
Alvast bedankt voor het invullen!
Link naar enquete; http://www.thesistools.com/web/?id=149685
Ik ben op zoek naar mensen die ooit zijn wezen backpacken en mijn mini enquete in willen vullen!
Ik ben op het moment bezig met afstuderen aan het Amsterdam Fashion Institute (Hogeschool van Amsterdam).
Het eindproduct van mijn scriptie gaat een kledinglijn voor backpackers worden.
Om er achter te komen waar backpackers precies behoefte aan hebben, met betrekking tot reiskleding, heb ik deze mini enquête gemaakt.
Het invullen duurt absoluut niet langer dan 2 a 3 minuten!
Alvast bedankt voor het invullen!
Link naar enquete; http://www.thesistools.com/web/?id=149685
Laatst gewijzigd door DeerPeer op 15 aug 2010 12:58, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Mini enquete voor backpackers!
Leuk, ik heb hem ingevuld. Ben beniewd naar wat er uit komt, maar nog veel benieuwder naar de uiteindelijke kleding!
heb hem ook ingevuld. Ben benieuwd of er nu inderdaad een keer wat hippere handige reiskleding op de markt komt!
Heb de enquete ingevuld. Hopelijk gaan producten outdoor kleding hipper maken 
Succes met je onderzoek!

Succes met je onderzoek!
- bolletjeom
- Reisexpert
ingevuld!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Super!
Ik krijg al aardig wat ingevulde enquêtes binnen! Heel blij mee!
Misschien hebben jullie nog vrienden/kennissen/familie die ook zijn wezen backpacken en de enquête in willen vullen? Ik heb minstens 150 respondenten nodig. Ik zit nu op 25.
Reacties zijn ontzettend leuk.
Dankjulliewel!
Ik krijg al aardig wat ingevulde enquêtes binnen! Heel blij mee!
Misschien hebben jullie nog vrienden/kennissen/familie die ook zijn wezen backpacken en de enquête in willen vullen? Ik heb minstens 150 respondenten nodig. Ik zit nu op 25.
Reacties zijn ontzettend leuk.
Dankjulliewel!
Misschien kan @Erik er aandacht voor vragen via de social media kanalen van ATG?
N.a.v. deze enquete ben ik ook wel benieuwd naar de resultaatstatistieken.
Dingen die ik eigenlijk altijd wel meeneem: beanie, Noors colletje, flipflops en Allstars. Probleem met outdoorkleding vind ik altijd dat ik het buiten het reizen nooit aantrek omdat het niet hip is. Voor mij telt vooral de functionaliteit en mag de prijs ook niet te hoog zijn omdat ik het weinig draag.
Dingen die ik eigenlijk altijd wel meeneem: beanie, Noors colletje, flipflops en Allstars. Probleem met outdoorkleding vind ik altijd dat ik het buiten het reizen nooit aantrek omdat het niet hip is. Voor mij telt vooral de functionaliteit en mag de prijs ook niet te hoog zijn omdat ik het weinig draag.
check, enquete ingevuld naar alle eerlijkheid.. =)
wat ik vooral belangrijk vind voor reiskleding is dat ze meekunnen in meerdere weersomstandigheden.
wat ik vooral belangrijk vind voor reiskleding is dat ze meekunnen in meerdere weersomstandigheden.