Schrijf je even een nieuwsberichtjeErik schreef:Air Asia gaat 10 augustus weer stunten met prijzen... zorg dus dat je er bij bent!

Schrijf je even een nieuwsberichtjeErik schreef:Air Asia gaat 10 augustus weer stunten met prijzen... zorg dus dat je er bij bent!
Unbelievable, MIND BLOWING fares coming your way!
Krabi, Phuket, Hong Kong, Langkawi, Siem Reap, Bali, Hanoi, Macau, Shenzhen and MORE! You name it, WE’VE GOT IT! We won’t disclose much for now. But we want YOU to tell your friends about it.
yep! (helaas)Heeft iemand ervaring met (organiseren) van vrijgezellenfeestjes?
Klopt, dat bericht was het. Ze waren eigenlijk met 6 maar 1 (de expert van het groepje) was achtergebleven en ging niet mee. 2 zijn inderdaad in de problemen gekomen (ik geloof dat ze op dat moment in kano's zaten) en niet meer boven water gekomen. Pas een dag later zijn ze gevonden, het was heel ruig gebied. Verder weet ik ook heel weinig eigenlijk...Erik schreef:Erg vervelend nieuws. Iets herinner ik me wel van dat bericht. Ze waren in de 30 volgens mij en met een groep van een stuk of 5 en zij waren de twee die in de problemen waren gekomen toch?
Zo komt het ineens wel dichtbij....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten