tickets

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
wild-r0se
Reiziger

tickets

Bericht door wild-r0se »

ik wurg aeroflot *humpf*
hun vluchten staan nog in van die grote zoekmachine's als cheaptickets en skyscanner enzo... maar ze zitten zo vol als een blik sardientjes :( Dus elke keer als ik zo'n formulier invul (probeer het bij verschillende, want ze kunnen het ingekocht hebben) vis ik achter het net :( Is er iemand die hier halt toe kan roepen? :{w :P ik wil trouwens naar bangkok
ach... ik zoek rustig verder! :P
bolletjeom
Reisexpert

Re: tickets

Bericht door bolletjeom »

en direct bij de maatschappij zelf boeken?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

dat valt ook tegen :S World ticket center heeft leuk prijsje, 657 maar daar komt dan nog 65 euro customer service charge overheen, waarvan ik eerst dacht dat het de boekingskosten waren, ga ik door zie ik dat er opeens nóg weer 25 euro bij komt. Is dat niet onwijs veel? 90 euro extra voor boeking en customer services? (wat die ook in mogen houden)
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

wild-r0se schreef:dat valt ook tegen :S World ticket center heeft leuk prijsje, 657 maar daar komt dan nog 65 euro customer service charge overheen, waarvan ik eerst dacht dat het de boekingskosten waren, ga ik door zie ik dat er opeens nóg weer 25 euro bij komt. Is dat niet onwijs veel? 90 euro extra voor boeking en customer services? (wat die ook in mogen houden)
bij maatschappij is 9 van de 10x goedkoper dan via zoekservices als wtc of cheapticket...
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

hmmm kwam ik ook achter ja :P heb nu ticket :D:D:D:D *O* *O* *O* Moet ik wel een dagje spenderen in Dubai, maar daar heb ik graag 100 euro minder voor over :D :P Iemand ervaring daar?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb vorig jaar een dagje Dubai bezocht, en dit jaar ga ik het weer doen. Is zeker een aanrader! Ga gewoon eens naar de oude stad, bekijk de 'lemen' gebouwen, slenter langs de rivier en loop eens door het district waar men goud verkoopt, het contrast is zo groot!!!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

oh het klinkt best gaaf!! :D is het ook te vertrouwen als vrouw alleen? en heb jij toen een hostel geboekt ofzo? Want ik kom om 12u 's avonds aan en de volgende vlucht gaat om 22.20 weer weg. Ik denk dat ik maar ff een LP ga lenen bij de bieb. Ik las ergens hier ook iets over een stadswandeling die er in staat.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb in Dubai geen hostel hoeven boeken, want ik kwam om half 5 's ochtends aan en vloog later die dag verder.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ingeske

Bericht door Ingeske »

je kan een ticket boeken naar Bankok met Mahan air... het mijne kostte me 509 euro heen en terug, vliegt wel vanuit dusseldorf maar is veruit het goedkoopst.

groetjes I
Plaats reactie