Vliegticket via Expedia.nl
Vliegticket via Expedia.nl
Heeft iemand ervaring met het boeken van een vliegticket bij Expedia.nl?
Heb ik namelijk gedaan, met VISA, en nu blijkt dat er 'expedia fees' worden bijgerekend die appart werden afgeschreven. Iets waar nergens melding van was gemaakt. Het gaat hier om een bedrag van 110€.
Het bedrag voor de tickets, (+luchthavenbelasting, boekingskosten en reisverzekering) is nog niet afgeschreven (boeking gebeurde afgelopen zaterdag).
Iemand een verklaring?
Heb ik namelijk gedaan, met VISA, en nu blijkt dat er 'expedia fees' worden bijgerekend die appart werden afgeschreven. Iets waar nergens melding van was gemaakt. Het gaat hier om een bedrag van 110€.
Het bedrag voor de tickets, (+luchthavenbelasting, boekingskosten en reisverzekering) is nog niet afgeschreven (boeking gebeurde afgelopen zaterdag).
Iemand een verklaring?
Ik heb geen ervaring met Expedia en als je verhaal klopt is het een behoorlijke streek. Ik heb voor je rondgekeken op de Nederlandse en internationale site en op de internationale site kwam ik dit tegen:
Misschien dat die kosten hierop van toepassing zijn.
http://www.expedia.com/daily/edit/fees.aspTaxes and fees are additional + Prices shown are for one adult and are subject to additional charges, including, without limitation: the September 11th Security Fee of $2.50 for each flight segment, with a maximum of up to $5 per one-way or $10 per roundtrip; Passenger Facility Charges of up to $18, depending on itinerary; Federal Segment Fees of $ 3.40 per segment; and for international travel, foreign and U.S. government-imposed charges of up to $200 per roundtrip, depending on routing and destination. A segment is defined as a takeoff and a landing.
Misschien dat die kosten hierop van toepassing zijn.
- bolletjeom
- Reisexpert
hi Kohraya
ik heb geen ervarig met Expedia maar ik heb met LTU wel eens zoiets gehad. werden alle taxen direct afgeschreven en het werkelijke ticket pas op de datum van vliegen. vond ik heel verwarrend.
ik hoop voor je dat dit hier ook het geval is
ik heb geen ervarig met Expedia maar ik heb met LTU wel eens zoiets gehad. werden alle taxen direct afgeschreven en het werkelijke ticket pas op de datum van vliegen. vond ik heel verwarrend.
ik hoop voor je dat dit hier ook het geval is
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
Normaal wilde ik naar Bolivië. Ik snakte ernaar om een 6000-der te beklimmen. Maar wegens fysieke klachten van mijn vrouw (whiplash) moesten we een 'rustiger' reis uitkiezen zonder het dragen van een rugzak.
Een self drive met een 4x4 in Namibië, richting Victoria Falls, leek ons een goed (maar duur) alternatief. Afrika, en deze manier van reizen, is nieuw voor mij. Toch een beetje spannend dus.
Het ticket van Dusseldorf tot Windhoek, kost ons met Expedia.nl net geen 1000€ p.p. incl. verzekering en taxen (juli=hoogseizoen hé).
Je zal er zeker nog van horen
Een self drive met een 4x4 in Namibië, richting Victoria Falls, leek ons een goed (maar duur) alternatief. Afrika, en deze manier van reizen, is nieuw voor mij. Toch een beetje spannend dus.
Het ticket van Dusseldorf tot Windhoek, kost ons met Expedia.nl net geen 1000€ p.p. incl. verzekering en taxen (juli=hoogseizoen hé).
Je zal er zeker nog van horen