Bolivia
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Goedkoop naar Bolivia. Tips?
ik vind dat een hele normale prijs voor Zuid-Amerika
Ik zou het ook liever anders zien maar voor onder de 1000 die kant op kunnen is maar zelden mogelijk.
Ik zou het ook liever anders zien maar voor onder de 1000 die kant op kunnen is maar zelden mogelijk.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Rechtstreekse vluchten naar Bolivia zijn er niet. Tenminste niet in NL. Jij ouwe Belgkohraya schreef:Heb ik gehoord ja. Tegen de zomer (droge seizoen) zal de situatie wel weer beter zijn.
Momenteel zijn we toch aan 't zoeken naar een rechtstreekse vlucht op La Paz. Met Bolivia als hoofddoel zou vliegen op Lima te veel reistijd in beslag nemen tijdens de 4 weken die we slechts hebben. Binnenlandse vluchten zijn ook niet echt goedkoop te noemen (120€ op Cusco bvb om ons een reistraject van 20 uur te besparen) zodat het dure ticket op La Paz uiteindelijk nog het voordeligste uitkomt. Ik ben toch al in Peru geweest ...
Momenteel vind ik voor onze periode echter niets onder de 1065€

Als je via 3 tussenlandingen in La Paz aankomt, noemen ze dat in België ook 'rechtstreeks' 

-
Wij vliegen ook naar Zuid-Amerika in juli (terugkomst in augustus). We hebben twee weken geleden geboekt (via Air Stop). We betalen iets meer dan €1100 per persoon, annulatieverzekering en reisverzekering inbegrepen!
Dat was veruit het goedkoopst. Je moet er wel 24 uur Barcelona bijpakken
Heen
Brussel - Madrid
24 uur Madrid
Madrid - Quito
Terug
La Paz - Madrid
Madrid - Brussel
We hebben Madrid nog niet gezien, dus een avondwandeling door de stad leek ons wel wat
Dat was veruit het goedkoopst. Je moet er wel 24 uur Barcelona bijpakken

Heen
Brussel - Madrid
24 uur Madrid
Madrid - Quito
Terug
La Paz - Madrid
Madrid - Brussel
We hebben Madrid nog niet gezien, dus een avondwandeling door de stad leek ons wel wat

- bolletjeom
- Reisexpert
vorig jaar had ik een hele scherpe aanbieding. ik vloog Amsterdam- Madrid- Quito en 3 maanden later weer terug met Iberia (arghh) voor maar €980
dit ticket heb ik kunnen verlengen naar 6 maanden
wij hebben ook al eens een tussenstop Madrid gemaakt alleen maar om lekker tapas te kunnen eten
dit ticket heb ik kunnen verlengen naar 6 maanden
wij hebben ook al eens een tussenstop Madrid gemaakt alleen maar om lekker tapas te kunnen eten

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Na lang zoeken, gingen de prijzen alleen maar de hoogte in. Het ticket van 1065€ heb ik zo gemist en ik heb me nu tevreden moeten stellen met een prijs van 1105€. Wél een betere verbinding dan die andere.
Nog bedankt voor de reactie's en prijsindicatie's die me de knoop hebben doen doorhakken.
Nog bedankt voor de reactie's en prijsindicatie's die me de knoop hebben doen doorhakken.
Het is een beetje late reactie op het topic, maar misschien handig om te weten voor nieuwe reizigers:
Wij zijn nu bezig om te kijken wat het kost om vanaf Amsterdam naar Bolivia te vliegen.
Van Amsterdam naar Sao Paulo (met 1 tussenlanding) kun je al voor 540 euro en een vlucht van Sao Paulo naar Santa Cruz in Boliva (met TAM en tussenlanding in Paraquay) kost 195 euro.
Dan zit je voor €735 euro p.p. in Bolivia.
(Wel ruim van te voren boeken!)
zie http://www.skyscanner.nl/
Wij zijn nu bezig om te kijken wat het kost om vanaf Amsterdam naar Bolivia te vliegen.
Van Amsterdam naar Sao Paulo (met 1 tussenlanding) kun je al voor 540 euro en een vlucht van Sao Paulo naar Santa Cruz in Boliva (met TAM en tussenlanding in Paraquay) kost 195 euro.
Dan zit je voor €735 euro p.p. in Bolivia.
(Wel ruim van te voren boeken!)
zie http://www.skyscanner.nl/
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
-
- Reiziger
Er zijn er die op Lima vliegen en dan met de bus naar La Paz reizen. Busbedrijf Ormeño, doet er dacht ik zo ongeveer 30 uur over. Dus je bent dan wel even bezig voor je in La Paz bent.
Een enkeltje vliegen Lima-Cusco is ook niet zo duur. 100 dollar ofzo.