Waar kopen, slotjes voor op je rugzak.

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Will
Reisexpert

Re: Waar kopen, slotjes voor op je rugzak.

Bericht door Will »

RVE schreef:Inderdaad, Ikea Breda heeft ze niet meer. De mevrouw van Ikea zei dat ze die al een paar jaar niet meer verkopen, beetje vreemd als ze bij andere vestigingen nog wel te koop zijn/waren. Ik was vanmiddag bij Bever, 11,95 voor een heel cijferslotje. Die mogen ze houden. Sowiezo is Bever erg duur...
Tegen mij zeiden ze dat die pas uitverkocht waren :D

Vanmiddag ben ik nog even langs Perry Sport in Roosendaal gegaan. Daar waren de cijferslotjes 7€ (voor eentje) en de slotjes met een sleuteltje 4€ (voor 2).
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

Will schreef:
RVE schreef:Inderdaad, Ikea Breda heeft ze niet meer. De mevrouw van Ikea zei dat ze die al een paar jaar niet meer verkopen, beetje vreemd als ze bij andere vestigingen nog wel te koop zijn/waren. Ik was vanmiddag bij Bever, 11,95 voor een heel cijferslotje. Die mogen ze houden. Sowiezo is Bever erg duur...
Tegen mij zeiden ze dat die pas uitverkocht waren :D
Dan ga ik morgen nog een keer langs. Wie weet zijn ze er dan weer :)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik zou jezelf die moeite besparen. Ik geloof onmiddelijk dat die dame het assortiment niet geheel kende maar als ze bij de ikea uitverkocht zijn worden ze volgens mij niet opnieuw aangevuld.
In Amersfoort(was er gister) zijn ze iig niet opnieuw binnengekomen.
Bel eerst voor dat je die kant op gaat ;)
ze horen bij de afdeling ikea Family
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Mireille
Vakantieganger

Bericht door Mireille »

Mocht men echt heel erg verlegen zitten om deze slotjes.
Ik kan nog wel even een kijkje nemen bij de Ikea in Amsterdam hier, en dan kan ik ze tegen vergoeding versturen met de post ;).

Maar ik kan niks beloven ik ben al een tijdje niet meer bij de Ikea geweest.
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

O nee hoor, zo erg is het niet. Ik ben inmiddels voorzien van slotjes met sleutel, bij gebrek aan beter.
snuffel

Bericht door snuffel »

Bij Ikea Utrecht ook helemaal uitverkocht..................jammer maar helaas, heb wel een slotje met cijfercode maar dacht leuk om eens te testen of die van dergelijke kwaliteit zijn voor die prijs ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ben echt dom geweest. Ik had een heel fijn slotje. Ooit bij Perry gehaald en die had ik aan mijn koffer vastgemaakt zodat ik die op slot kon doen in hostel en maar om een rits gedaan zodat hij niet echt op slot was. En toen ben ik hem vergeten GOED dicht te doen en onderweg is die dus verloren.....
annemiekje

Bericht door annemiekje »

Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar wat zit er dan in die rugtas?
En loop je niet alleen maar meer risico dat ie wordt opgeknipt omdat het eruit ziet of er wat te halen valt?
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

wat er in zit?
Een camera en verder niet veel waardevolle spullen (mijn dagrugzak). Soms mijn portemonee.

og hij eerder opengesneden zal worden? het is de tas die ik altijd bij me heb dus niet snel uit het oog verlies. Ze kunnen in iedergeval niet ongemerkt mijn rits opentrekken en een hand naar binnen steken. Het werkt ook als ontmoediging in guesthouses/hostels. Voor personeel kan de verleiding groot zijn om even een ritsje open te maken en te kijken wat er in een tas zit. Met een slotje erop gaat dat niet onopgemerkt.

Ander voordeel van een slotje is: als ik iets kwijt ben weet ik vrij zeker dat ik het zelf kwijt heb gemaakt en wel weer vind als ik maar even door zoek :)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marcell`
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Marcell` »

Will schreef:Vanmiddag ben ik nog even langs Perry Sport in Roosendaal gegaan. Daar waren de cijferslotjes 7€ (voor eentje) en de slotjes met een sleuteltje 4€ (voor 2).
Daar ga ik morgen eens kijken dan!

Toevallig ook een Roosendaler? ^O^
“Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.”
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Marcell` schreef:
Will schreef:Vanmiddag ben ik nog even langs Perry Sport in Roosendaal gegaan. Daar waren de cijferslotjes 7€ (voor eentje) en de slotjes met een sleuteltje 4€ (voor 2).
Daar ga ik morgen eens kijken dan!

Toevallig ook een Roosendaler? ^O^
Nee, ik woon in de Belgische buurgemeente (Essen) ;-)
Plaats reactie