ik haat skype!!!
- bolletjeom
- Reisexpert
ik haat skype!!!
echt waar.
ik word gek van Skype!!!!!
ik zit nu in een internet cafe en kan mezelf niet eens horen tiepen. overal om je heen zitten ze te skypen.
Vrijvertaald: langeafstandsblerenoveronzinnigeonderwerpen
Super irritant. ik verlang terug naar de telefoonhokjes. netjes afgesloten zodat je een privegesprek kon voeren.
niemand kon horen waar je het over had EN nog veeeeel beter...ik kon niet horen waar zij het over hadden
heel soms moet ik me namelijk concentreren wanneer ik dingen op mijn site aan het veranderen ben. Of wanneer ik mijn verhalen uit mijn schriftje moet over tiepen.
Maar gelukkig ben ik nu op de hoogte van de gezondheid van de oma van de gozer na me. heeft de gup achter mij hetzelfde verhaal al aan 3 verschillende familieleden verteld en kan ik niet wachten tot ie vertrekt op die 3 daagse trekking :twisted:
zo, dat lucht op!
moeten we niet gaan pleiten voor Skype hokjes in de internetcafe's ????
ik word gek van Skype!!!!!
ik zit nu in een internet cafe en kan mezelf niet eens horen tiepen. overal om je heen zitten ze te skypen.
Vrijvertaald: langeafstandsblerenoveronzinnigeonderwerpen
Super irritant. ik verlang terug naar de telefoonhokjes. netjes afgesloten zodat je een privegesprek kon voeren.
niemand kon horen waar je het over had EN nog veeeeel beter...ik kon niet horen waar zij het over hadden
heel soms moet ik me namelijk concentreren wanneer ik dingen op mijn site aan het veranderen ben. Of wanneer ik mijn verhalen uit mijn schriftje moet over tiepen.
Maar gelukkig ben ik nu op de hoogte van de gezondheid van de oma van de gozer na me. heeft de gup achter mij hetzelfde verhaal al aan 3 verschillende familieleden verteld en kan ik niet wachten tot ie vertrekt op die 3 daagse trekking :twisted:
zo, dat lucht op!
moeten we niet gaan pleiten voor Skype hokjes in de internetcafe's ????
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik ook! Had af en toe de neiging om Franse/Israelische/ luidruchtige Engelse, nou ja, eigenlijk alle irritante skypers op hun bek te slaan
. Razend irritant als er net eentje naast je zit! Jij en ik zijn er misschien ook wel te oud voor
. Ben nog wel aan de MSN gegaan op een gegeven moment, maar skype trek ik echt niet 

- bolletjeom
- Reisexpert
ik trek skype wel maar maak aub een geluidsdicht hokje voor die schreeuwers. zodat ik tenminste nog wat concentratie overhoud voor mijn mail.
gister weer zo'n bral engelsman....en dan is de verbinding slecht dus word alles 3 keer herhaald en veel geschreeuw.
"well cousin, you can be proud of me, I'm still a slut. I'm sleeping my way around Asia!!! the local girls are soooo eassy"
nou, dan lopen de rillingen me over mijn rug!
gister weer zo'n bral engelsman....en dan is de verbinding slecht dus word alles 3 keer herhaald en veel geschreeuw.
"well cousin, you can be proud of me, I'm still a slut. I'm sleeping my way around Asia!!! the local girls are soooo eassy"
nou, dan lopen de rillingen me over mijn rug!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl