Heb net wat zitten neuzen op je nieuwe site over Laos.Ik kwam er terecht tijdens mijn zoekactie naar vrijwilligerswerk. Dat ziet erg erg leuk uit!
Ik wist nog niet zoveel over Laos, dus ik ga zeker verder lezen

Thanks!
Groetjes, Ilse
Hoi Ilse,Reisfreaks schreef:Hoi Laos-fan,
Heb net wat zitten neuzen op je nieuwe site over Laos.Ik kwam er terecht tijdens mijn zoekactie over vrijwilligerswerk . Dat ziet erg erg leuk uit!
Ik wist nog niet zoveel over Laos, dus ik ga zeker verder lezen![]()
Thanks!
Groetjes, Ilse
Leuk. Naar de Cameron Higlands wil ik ook nog eens. Had ik laatste keer al moeten doen maar helaas heb ik dat toen niet gedaan.bolletjeom schreef:groeten uit maleisie!!!
tis koud en regenachtig in Cameron highlands maar na dagen zweten is dat ook wel even lekker.
@globeskater. sterkte. hopelijk knapt het vlot op!
ik hoop dat het gaat helpen, is allemaal maar kort dag maar goed heb even met de assistente van de huisarts overlegt en ik neem eventueel mijn krukken maar mee op reis, heb al met Ryanair contact gehad en dit moet geen probleem zijn.. Op die manier kan ik de druk tijdens de vakantie op mijn onderbeen wat minder laten worden, heb al eens eerder met krukken gereisd, is niet ideaal maar zo kan ik mss toch gewoon gaanLovesStedentrips schreef:Globeskater - Diclofenac heeft een paar dagen nodig om te werken, maar daarna werkt het ook goed! Heb een paar maanden geleden rugblessure from hell gehad en Dicofenac en max toegestane dagelijkse hoeveelheid ibuprofen hebben me er echt weer bovenop geholpen. Om je enkels te beschermen kan ik die enkelbanden van hansaplast aanraden:
http://www.hansaplast.nl/producten/sport/bandages.html
Sterkte!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten