Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Reisfreaks
Wereldreiziger

Café Verweggistan

Bericht door Reisfreaks »

Hoi Laos-fan,
Heb net wat zitten neuzen op je nieuwe site over Laos.Ik kwam er terecht tijdens mijn zoekactie naar vrijwilligerswerk. Dat ziet erg erg leuk uit!
Ik wist nog niet zoveel over Laos, dus ik ga zeker verder lezen ^O^
Thanks!
Groetjes, Ilse
Laatst gewijzigd door Reisfreaks op 22 jul 2010 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door LaosFan »

Reisfreaks schreef:Hoi Laos-fan,
Heb net wat zitten neuzen op je nieuwe site over Laos.Ik kwam er terecht tijdens mijn zoekactie over vrijwilligerswerk . Dat ziet erg erg leuk uit!
Ik wist nog niet zoveel over Laos, dus ik ga zeker verder lezen ^O^
Thanks!
Groetjes, Ilse
Hoi Ilse,

Dat is leuk om te lezen :) Veel leesplezier en laat gerust weten wat jer ervan vindt, wat je mist en wat anders kan/ moet. En laat ook gerust wat achter op het gastenboek.

*O*

Groeten,

Sander
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

aah heb ff baalmomentje.. blijk beenvliesontsteking te hebben :S lekker zo net voor een vakantie waarin ik van plan was veel te wandelen.. mag iig geen bergschoenen aan, dus moet even op zoek naar lichte sportschoenen en dan maar goed op mijn enkels passen..maar goed de vakantie komt wel dichterbij :D nog anderhalve week!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ai dat is vervelend nieuws :( Daar zit je helemaal niet op te wachten nu. Hoe lang duurt het voordat je er van hersteld bent? Stel dat je nu nog 1.5 week rust neemt is dat dan voldoende?
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

nou heb een 10daagse diclofenac kuur maar wat ik zo in mijn omgeving heb gehoord zijn er mensen die er maar lastig weer vanaf komen.. dus is even hopen op het beste en hopelijk op zijn minst redelijk pijnvrij verder kunnen..en mss wat vaker een fiets huren ipv wandelen ;)
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Hopelijk is 1.5 toch nog tijd genoeg om genoeg te rusten en voldoende fit te zijn om er weer tegenaan te kunnen
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Succes ermee! Hopelijk ben je er snel weer vanaf. Erg vervelend en zeker op zo'n moment.

Mijn China kans is ook weer voorbij las ik vanmorgen voordat ik naar het werk ging. :'(
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

groeten uit maleisie!!!

tis koud en regenachtig in Cameron highlands maar na dagen zweten is dat ook wel even lekker.

@globeskater. sterkte. hopelijk knapt het vlot op!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

bolletjeom schreef:groeten uit maleisie!!!

tis koud en regenachtig in Cameron highlands maar na dagen zweten is dat ook wel even lekker.

@globeskater. sterkte. hopelijk knapt het vlot op!
Leuk. Naar de Cameron Higlands wil ik ook nog eens. Had ik laatste keer al moeten doen maar helaas heb ik dat toen niet gedaan.

Succes nog Bolletjeom.
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Nog iemand bij de love parade geweest dit weekend? Pfff wat een bende zeg. wat een belachelijke organisatie.

Las dat de beveiliging mensen tegen hielden omdat de organisatie een record aantal bezoekers wilde halen
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door LovesStedentrips »

Globeskater - Diclofenac heeft een paar dagen nodig om te werken, maar daarna werkt het ook goed! Heb een paar maanden geleden rugblessure from hell gehad en Dicofenac en max toegestane dagelijkse hoeveelheid ibuprofen hebben me er echt weer bovenop geholpen. Om je enkels te beschermen kan ik die enkelbanden van hansaplast aanraden:

http://www.hansaplast.nl/producten/sport/bandages.html

Sterkte!
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

LovesStedentrips schreef:Globeskater - Diclofenac heeft een paar dagen nodig om te werken, maar daarna werkt het ook goed! Heb een paar maanden geleden rugblessure from hell gehad en Dicofenac en max toegestane dagelijkse hoeveelheid ibuprofen hebben me er echt weer bovenop geholpen. Om je enkels te beschermen kan ik die enkelbanden van hansaplast aanraden:

http://www.hansaplast.nl/producten/sport/bandages.html

Sterkte!
ik hoop dat het gaat helpen, is allemaal maar kort dag maar goed heb even met de assistente van de huisarts overlegt en ik neem eventueel mijn krukken maar mee op reis, heb al met Ryanair contact gehad en dit moet geen probleem zijn.. Op die manier kan ik de druk tijdens de vakantie op mijn onderbeen wat minder laten worden, heb al eens eerder met krukken gereisd, is niet ideaal maar zo kan ik mss toch gewoon gaan ;)

@ bolletjom, hier regent het inmiddels ook geregeld, wel echte buien maar jammer als je er tijdens een reis "last" van hebt..

en ja die loveparade, wat moeten mensen een paniek hebben gehad zeg, erg triest wat daar gebeurd is :(
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

voor de mensen die denken dat ik een leuke baan heb...
Vandaag aangekomen in een stad die ik niet ken en de lokale gids die niet op komt dagen, een locale agent die niet terugbelt waardoor ik niet weet of we overmorgen een bootticket hebben. Sta midden in een groep vragende ogen te kijken en een plan voor een citytour uit mijn mouw te schudden als er iemand huilend aan komt lopen.
Sterfgeval thuis.
Nou....dan heb je geen relaxte werkdag!!! maar hulde voor de ING verzekering (weet niet wat ie kost en of ie handig is voor atg-reizigers maar de service is top!!)

Zo, nu mijn bedje in en morgen de overige problemen oplossen.
Groeten uit Penang.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Ai Rudi,

is klote...uiteindelijk zullen die zaken ook wel opgelost geraken maar je zit er nu toch maar mooi mee.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

hmm das zeker klote, maar ook die dingen horen bij reisleider zijn.. lijkt mij trouwens zo erg om thuis te moeten komen voor een sterfgeval..

ik heb besloten dat mijn vakantie gewoon doorgaat, nog wel last van mijn been, neem mss mijn krukken mee maar dat laatste weet ik nog niet zeker, laatste dagen weinig gelopen en dan gaat het wel goed, maar komende dagen dat been maar eens gaan testen ;)

trouwens vind het echt heerlijk dat het in NL niet meer zo warm is. die paar buitjes kan ik ook wel waarderen ;)
Plaats reactie