Sydney

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
ketting
Reisexpert

Re: Tips voor vakantie naar Sydney Australië

Bericht door ketting »

Je bedoelt Bondi beach?
Menelya
Reiziger

Re: Tips voor vakantie naar Sydney Australië

Bericht door Menelya »

Op vakantie naar Sydney? Er is genoeg te doen!

Bijvoorbeeld: Taronga Zoo, Darling Harbour (Sydney Aquarium), Beklim de Harbour Bridge of loop er gewoon over als je het low-budget wilt doen, bezoek (of bekijk) Opera House, Botanic Gardens zijn ook zeker de moeite waard. Je kunt ook goed shoppen in Sydney in de verschillende winkelstraten. Of je pakt de boot naar bv Manly en andere plaatsen en stranden.

Bondi Beach vond ik echt niks bijzonders maar goed het hoort er gewoon bij als je naar Sydney gaat, dus daar kan je natuurlijk ook nog naar toe gaan.

Ook zou je naar de Blue Mountains (aanrader!!!) kunnen gaan is ongeveer 2 uur van Sydney vandaan en is prima te doen in een dagtrip per trein (is de goedkoopste manier) en je bepaalt zelf hoe je je dag indeelt of je boekt gewoon een tour en je laat je rondleiden.
kef87

kluisjes/lockers in sydney

Bericht door kef87 »

hallo,

In december zit ik een paar weken in een hostel in bondi beach,alleen in dat hostel hebben ze geen kluisjes.
Aangezien ik ook mijn laptop meeneem zou ik het graag in een kluis willen opslaan. Mijn vraag is,hebben ze daar in de buurt een soort citybox of een plek waar ik veilig deze spullen tijdelijk kan opbergen? Ik verzeker t allemaal,maar voorkomen is beter als genezen ;)

Wie heeft hier ervaring mee of heeft er antwoord op?

Alvast bedankt :)
bolletjeom
Reisexpert

Re: kluisjes/lockers in sydney

Bericht door bolletjeom »

waarom niet een hostel zoeken dat wel kluisjes heeft. Vind het vrij vreemd dat ze geen kluisjes hebben. Dat hebben de meeste hostels in Australie wel namelijk
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Re: kluisjes/lockers in sydney

Bericht door Nienke Krook »

Bij sommige hostels kun je ook waardevolle spullen achter de receptie achterlaten. Ik zou het hostel eens mailen of dat kan... Het lijkt me heel erg onhandig om je spullen ergens buiten het hostel op te moeten slaan, dan ben je meer tijd kwijt met van en naar je laptop reizen dan leuke dingen te ondernemen :)
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
marisa.s

ik zoek een kamer(genoot) @ Bondi, Sydney!!!!

Bericht door marisa.s »

TO WHOM IT MAY CONCERN

Vanaf september 2010 heb ik een kamer nodig in Sydney.
Het liefst in de Bondi Beach of Bondi Junction area.

Kan iemand mij helpen?? Ik heb tot nu toe nog steeds niks gevonden.. :?
patrick1000

Re: ik zoek een kamer(genoot) @ Bondi, Sydney!!!!

Bericht door patrick1000 »

Hey,

Ik heb vanaf eind Juli/ begin Augustus een kamer nodig in Sydney. Een beetje in het centrum, maar Bondi kan eventueel ook wel (al zijn de kamers daar wel schaars). Ik heb de kamer tot eind December 2010 nodig. Zie je het zitten om eventueel samen een kamer te zoeken?

Ik ben 19 jarige student (dan 3e jaar Commerciele Economie) en ga 5 maanden stage lopen bij een Marketing Agency in Sydney.

Ik hoor graag van je
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Het vergroot in ieder geval jullie budget!
Annalora

Bericht door Annalora »

Misschien kan je via deze website iets vinden http://sydney.gumtree.com.au
Veel succes!!
Marije
Reisexpert

Tips voor rustig hostel in Sydney?

Bericht door Marije »

Vóór mijn reis naar Nieuw Zeeland ga ik waarschijnlijk eerst een paar dagen in Sydney doorbrengen. Ik zoek nog een rustig hostel waar ik lekker kan bijkomen van mijn jetlag en wat een goede uitvalsbasis is om de stad te bekijken. Dus geen feesthostel, het liefst niet te groot en niet te ver uit het centrum en natuurlijk ook niet te duur! :) Heeft iemand nog een goede tip?
Larissa
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: Tips voor rustig hostel in Sydney?

Bericht door Larissa »

Helaas geen goeie tip voor je voor een rustige hostel in Sydney. Maybe somebody else?
Maar misschien kun je ook beter even googlen op Guesthouses. Over het algemeen zijn deze rustiger en kleiner. Althans, dat is mijn ervaring :Y
'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'
Harmen de Jong

Facebook comment

Bericht door Harmen de Jong »

billabong hostel, zit niet in het centrum, maar is 10 min met de metro. aardige mensen. niet echt feesthostel.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik keek even in de hosteldatabase op de website en ik zag 49 suggesties voor Sydney , op 'goed geluk' een aangeklikt en warempel...rustig én op loopafstand van stad volgens de beschrijving:
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

menasil schreef:Ik keek even in de hosteldatabase op de website en ik zag 49 suggesties voor Sydney (zie: ) , op 'goed geluk' een aangeklikt en warempel...rustig én op loopafstand van stad volgens de beschrijving:
Oja, klopt, dat had ik er even bij moeten zeggen: ik heb inderdaad al de hosteldatabase bestudeerd en daar heb ik al een aantal interessante hostels in gezien, o.a. Wake Up, maar ik dacht misschien zijn er nog meer tips voor specifiek een rustig hostel :)
bert81

Bericht door bert81 »

Ik kan The Wood Duck Inn aanraden. De ingang is wel moeilijk te vinden (Je moet op het bord letten tussen 2 kroegen/winkels in.) en er zitten heel veel Nederlanders. Vanaf het dakterras heb je uit zicht op Hyde Park. Is enorm rustig
Plaats reactie