4 weken thailand, laos, cambodja

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
ger-da
Vakantieganger

4 weken thailand, laos, cambodja

Bericht door ger-da »

Hallo iedereen,
Ik en mijn vriend gaan voor het eerst backpacken in azie.
We hebben 4 weken de tijd.
Ten eerste moeten we nog tickets hebben, we willen weg na 26 december maar voor 7 jan.. iemand advies waar ik goedkope tickets kan vinden?
We willen graag vanaf bangkok richting chang mai reizen en dan richting laos en door naar cambodja.. daarna nog rlxen op bijv ko panghan.
We willen max 1 binnenlandse vlucht maken.
Heeft iemand ideeen voor fijne reisroute en is dit te doen in 4 weken? :We willen niet elke dag aan het reizen zijn.
Eventueel willen we zelfs laos overslaan, maar liever niet..
zaratoestra
Reisexpert

Re: 4 weken thailand, laos, cambodja

Bericht door zaratoestra »

Als ik je goed begrijp willen jullie vliegen op Bangkok en van daaruit een stuk thailand,laos en cambodja doen.

Wijzelf hebben een 30tal dagen in Thailand doorgebracht en dan nog hele stukken niet gezien.
Waarom spits je je niet toe op 1 van die landen aangezien je maar 30 dagen de tijd hebt??
ger-da
Vakantieganger

Re: 4 weken thailand, laos, cambodja

Bericht door ger-da »

jaa daarom plaats ik ook dit bericht, we zijn nog aan het nadenken wat we willen doen. In Cambodja willen we eigenlijk alleen Ankor Wat meepakken.
Is het ook niet te doen als we via bangkok naar het noorden van thailand reizen, via chang mai naar loas.. maar dagen naar beneden via de mekong en dan vanaf vientianne vliegen naar cambodja en vanaf cambodja naar bijv. ko panghan?

We willen nog ongeveer een week in ko panghan blijven..
Iemand andere suggesties als 4 weken voor bovenstaande echt te krap is?
Plaats reactie