wat is de volgende bestemming
- LadyHeather
- Reisexpert
Re: wat is de volgende bestemming
Ik heb net mn vakantie naar Duitsland geregeld
10 dagen naar het zwarte woud, heb er heel veel zin in!!! helaas nog een paar weekjes wachten voordat we vertrekken...

Selalu mencari...
Met wat geluk kan ik over een paar maanden naar China om daar te werken
Dat zou wel een gave nieuwe bestemming (niet nieuw voor me maar wel voor nu) zijn.

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Eind deze maand ga ik lekker een paar nachtjes kamperen op Terschelling met een vriendin. Heerlijk! Ik mis het kamperen nogal want dat heb ik al lang niet meer gedaan, dus heb er superveel zin in. En alleen de boot naar zo'n waddeneiland vind ik al vakantie!
Niemand in mijn omgeving kan het meer aanhoren (en ik moet nog 2 maanden wachten), maar ik ga half september voor 3 weken naar Zuid Afrika en Mozambique. Vooral om te duiken, maar ik zal een wildpark of 2 ook niet uit de weg gaan.
Nooit gedacht dat het financieel gezien zou lukken een half jaar na een half jaar weggeweest te zijn deze reis al te maken. Ik ben blij
Nooit gedacht dat het financieel gezien zou lukken een half jaar na een half jaar weggeweest te zijn deze reis al te maken. Ik ben blij

- bolletjeom
- Reisexpert
ik ben jaloers!! afrika rocks!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
26 juli ga ik zo'n tien dagen met m'n vriend op vakantie. We hebben nog geen idee waarheen, we zoeken mooi kampeerweer op
. Dus Denemarken, Noorwegen, Zweden, Frankrijk, Oostenrijk, Engeland, alles kan nog.
En dan DE reis waarvoor ik vooral zenuwachtig aan het worden ben: 15 augustus voor zes maanden Ghana om vrijwilligerswerk te doen, spannend!!!

En dan DE reis waarvoor ik vooral zenuwachtig aan het worden ben: 15 augustus voor zes maanden Ghana om vrijwilligerswerk te doen, spannend!!!
- bolletjeom
- Reisexpert
leuk man!! Ghana en vrijwilligerwerk!!
Ik kan qua kamperen je Denemarken en zuid -Zweden absoluut aanraden. Met maar 10 dagen moet je niet veel noorderlijker willen....vind ik.
Ik kan qua kamperen je Denemarken en zuid -Zweden absoluut aanraden. Met maar 10 dagen moet je niet veel noorderlijker willen....vind ik.
21-27 aug kanaus - riga (en wat er tussenin)
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
Ha! je hebt de knoop doorgehakt. Leuk! Veel plezier.
Net ticket St. Petersburg gekocht 
nu ff het visum fiksen....
p.s. tips zijn uiteraard welkom

Ik vertrek morgen naar Nottingham voor weekendje. Ben de afgelopen weken in Polen geweest (prachtig land!)
Daarna is het even wachten tot november (Berlijn) aangezien ik ook in een verhuizing zit wat de nodige centen kost en bovendien mijn rijbewijs eens moet halen.
Daarna is het even wachten tot november (Berlijn) aangezien ik ook in een verhuizing zit wat de nodige centen kost en bovendien mijn rijbewijs eens moet halen.
Je hebt een uitnodiging nodig om je visum aan te vragen. Als je al een hostel op het oog hebt in St Petersburg, kun je vragen of zij dat kunnen aanvragen (de grotere doen het meestal wel) of je kunt het visumwinkel (www.visumwinkel.nl) proberen. Daar koste het een aantal jaar geleden 50 euro.jaydee schreef:Net ticket St. Petersburg gekocht
ja via visumburo is 35 eurootjes. Tis ff wat geld, maar anders moek het zelf zien te regelen. De grote hotels regelen het idd, maar dan betaal je weer kansloos veel voor een overnachting dus doek het maar via het buro.
Ben nu ff aant wachten op het polis blad van mijn verzekering zodat ik die mee kan sturen. Allemaal maar z.s.m. regelen. Wel een geneuzel hoor, perse dekking voor russische federatie en een specifieke datum.
Ach je moet er iets voor overhebben he
Ben nu ff aant wachten op het polis blad van mijn verzekering zodat ik die mee kan sturen. Allemaal maar z.s.m. regelen. Wel een geneuzel hoor, perse dekking voor russische federatie en een specifieke datum.
Ach je moet er iets voor overhebben he

Via Columbusreismagazine zijn er kortingscodes voor visumburo 

echt?menasil schreef:Via Columbusreismagazine zijn er kortingscodes voor visumburo
hmm moek ff kijken want heb wel abonnementje

thankski