waar zijn de tvprogramma's?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

waar zijn de tvprogramma's?

Bericht door bolletjeom »

ligt het aan mij of zijn er geen tvprogramma's over reizen meer?
Los van dat het nu natuurlijk zomerstop is ofzo..... maar.... waar zijn al die 3 op reis. rtl op reis etc programma's gebleven? Of zit ik weer enorm te suffen en zijn er iedere week nieuwe afleveringen die ik mis?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: waar zijn de tvprogramma's?

Bericht door WizardOfOss »

Lang leve Travel Channel, 24 uur per dag reisprogramma's. Weliswaar word alles 500 keer herhaald en zit er ook de nodige prut tussen, maar desondanks zeker interessant.

Discovery Travel & Living moet daarentegen z'n naam eens aanpassen, dat gaat alleen maar over tattoo's, kleine mensen, dikke mensen, mensen die gaan trouwen, mensen die taarten voor trouwerijen bakken, en nog meer meuk wat helemaal niks met reizen te maken heeft...
bolletjeom
Reisexpert

tja, en als je die kanalen dus niet hebt....waar vind je nu dan nog een nieuwe reisprogramma?
Is de crisis toegeslagen in tvland?
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik zou zeggen; uitzending gemist :-). Tenzij je die allemaal al gezien hebt natuurlijk.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

bolletjeom schreef:tja, en als je die kanalen dus niet hebt....waar vind je nu dan nog een nieuwe reisprogramma?
Bittorrent? ;)
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

bolletjeom schreef:tja, en als je die kanalen dus niet hebt....waar vind je nu dan nog een nieuwe reisprogramma?
Is de crisis toegeslagen in tvland?
Lijkt er wel op hè? 3 op reis is op zomerstop en National Geographic zendt echt al weken niks leuks over reizen meer uit (of ik mis het steeds). En elke week een nieuwe aflevering van Air Crash Investigation is ook niet zo bevorderlijk in de wetenschap dat ik over twee weken vertrek...
bolletjeom
Reisexpert

heeft 3 op reis afgelopen jaar dan iets nieuws gemaakt?
ik heb het idee dat ik al meer dan een jaar geen nieuw reisprogramma op tv heb gezien.
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

bolletjeom schreef:heeft 3 op reis afgelopen jaar dan iets nieuws gemaakt?
ik heb het idee dat ik al meer dan een jaar geen nieuw reisprogramma op tv heb gezien.
Ik dacht dat 3 op reis van afgelopen jaar een nieuwe serie was, met Floortje Dessing langs Noorwegen, Alaska, Siberie etc. Of was dat al een herhaling van het jaar eerder?
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

RVE schreef:
bolletjeom schreef:heeft 3 op reis afgelopen jaar dan iets nieuws gemaakt?
Ik dacht dat 3 op reis van afgelopen jaar een nieuwe serie was, met Floortje Dessing langs Noorwegen, Alaska, Siberie etc. Of was dat al een herhaling van het jaar eerder?
Dat was idd de eerste helft van dit seizoen. de tweede helft waren volgens mij herhalingen... ik heb een paar afleveringen via 3opreis.nl gekeken...
Selalu mencari...
Reisfreaks
Wereldreiziger

Bericht door Reisfreaks »

Ik kijk altijd met veel plezier naar Vlaanderen vakantieland. Leuk team met veel humor.
http://www.een.be/programmas/vlaanderen-vakantieland
Je hoeft geen aflevering te missen...bij de belgen kun je "HERBEKIJKEN OP OOIT GEMIST" _O-

Ilse
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door LovesStedentrips »

3 op reis was voor een groot gedeelte van Llink en die zijn op de fles. Is dus maar afwachten of dat weer begint. Om het vorige seizoen af te maken had BNN zich voor een gedeelte ingekocht, maar het is de vraag of ze het programma voor het nieuwe seizoen helemaal over willen nemen en zo niet, welke zender het (in deze tijhijhijden) dan wel wil. RTL heeft volgens mij haar focus qua doelgroep geshift, zij hebben nu expeditie Robinson ipv een reisprogramma.

Ik zeg: videotheek ;-) Misschien nog een keer The Story of the Weeping Camel, Lauwerence of Arabia, Earth, March of the penguins, L'auberge Espagnol, Motorcycle Diaries en Out of Africa huren?

Ik kijk ook gewoon de Tour de France voor mooie plaatjes, hup Schleck!
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Angela82
Reisexpert

Bericht door Angela82 »

Als het goed is, komt 3 op reis gewoon weer op TV komend seizoen.
Las op Facebook dat Nicolette bijv in Venetië is geweest, Dennis in Tel Aviv.

NL 3 heeft ook wel es mooie docu's van de BBC, zoals Amazon. Of diezelfde man (ben z'n naam ff kwijt) die een tijdje bij een stam leeft.
Angela82
Reisexpert

Bericht door Angela82 »

Vanavond is er een nieuw programma op NL3 om 20.25 uur, Bestemming Onbekend.
Niet echt een reisprogramma, maar toch in het buitenland gefilmd.

Op Schiphol krijgen mensen een aanbod om hun ticket om te ruilen voor "bestemming onbekend". Vanavond zijn ze in Brazilië. De mensen die het aanbod hebben aangenomen, wordt gevraagd zich in dat land in te zetten om iets te betekenen voor een ander.
bolletjeom
Reisexpert

oh, dat klinkt leuk!
Doe mij ook maar een ticket, bestemming onbekend! :Y
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ja ook hier geen probleem :Y Al zijn er wel een paar waar ik wat minder graag heen zou willen.

Een echt reisprogramma zoals 3opreis etc. vond ik echt gaaf. Het was ook bijna het enige wat ik soms in mijn agenda zette om te kijken.

Voor zover ik weet is LLink niet (of nog niet) op de fles. Erg jammer als het wel zo is. Ik ben er zelfs lid van geworden.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Plaats reactie