Sak Yant @ Wat Bang Phra
Re: Sak Yant @ Wat Bang Phra
HIV zou ik me niet zo'n zorgen om maken, de kans dat je HIV krijgt van een gebruikte naald (zelfs met bloed er op) die een tijdje in de buitenlucht heeft gestaan is praktisch 0! Het virus overleeft het hooguit 5 seconden in de buitenlucht. hepatites daarentegen kan tot wel 6 (!) maanden na gebruik van een naald, scheermes, nagelschaartje of wat dan ook dat in contact kan komen met weefselvocht (t kan zelfs uit oppervlakkige schaafwondjes komen). Als de naalden echt in een bak met alcohol staan, dan zou ik me niet zo'n zorgen maken, maar een verse schone naald is altijd beter 

Daarom hebben veel junkies ook hiv, ze hadden geen 5 seconden gewacht!
Voor je de tempel binnen gaat, dien je buiten aan een standje sigaretten, bloemen en wierook te kopen.
Dit is een offer een kost 60 Thaise Baht, ongeveer 1,25 Euro.
Daarnaast is het aan te raden een enveloppe te schenken met geld voor de tempel, dit is een vrije gift.
Je mag de tattoo enkel op je bovenlichaam, hoofd, nek of armen laten zetten.
Vraag de taxichauffeur om mee binnen te gaan, altijd handig om een beetje te vertalen.
Dit is een offer een kost 60 Thaise Baht, ongeveer 1,25 Euro.
Daarnaast is het aan te raden een enveloppe te schenken met geld voor de tempel, dit is een vrije gift.
Je mag de tattoo enkel op je bovenlichaam, hoofd, nek of armen laten zetten.
Vraag de taxichauffeur om mee binnen te gaan, altijd handig om een beetje te vertalen.
Qreply
hoi hallo
ik heb mijn sak yant tattoo in nederland laten zetten in een heel speciaal tattoo shopje aan het water in het dorpje klundert in brabant bij irie-ink-tattoo de tattooeerder heet silas supper aardige jongen die veel er van af weet en de echte ontwerpen heeft em ook de longpin, supper tevreden met mijn sak yant tattoo, ik heb het daar in alle rust kunne laten zetten omdat hij alleen op afspraak zet, heeft veel mooie specialen thaise boeken en sak yant ,supper goed geholpen hij heeft de tijd voor mij genomen en in alle rust mijn tattoo laten zetten, op zijn site zet ie niet heel veel werk weg omdat ze anders het anders kunnen copyeren, maar die gozer zet echt supper veel sak yant en heeft er al heel veel gezet
over 2 maanden weer terug voor mijn nieuwe, supper schoon en goed
echt een aanrader voor een mooie veilige sak yant tattoo
groetjes markos, uit zeeland
ik heb mijn sak yant tattoo in nederland laten zetten in een heel speciaal tattoo shopje aan het water in het dorpje klundert in brabant bij irie-ink-tattoo de tattooeerder heet silas supper aardige jongen die veel er van af weet en de echte ontwerpen heeft em ook de longpin, supper tevreden met mijn sak yant tattoo, ik heb het daar in alle rust kunne laten zetten omdat hij alleen op afspraak zet, heeft veel mooie specialen thaise boeken en sak yant ,supper goed geholpen hij heeft de tijd voor mij genomen en in alle rust mijn tattoo laten zetten, op zijn site zet ie niet heel veel werk weg omdat ze anders het anders kunnen copyeren, maar die gozer zet echt supper veel sak yant en heeft er al heel veel gezet
over 2 maanden weer terug voor mijn nieuwe, supper schoon en goed
echt een aanrader voor een mooie veilige sak yant tattoo
groetjes markos, uit zeeland
Qreply
Beste mensen.
Ik ben afgelopen jaar voor het eerst naar thailand geweest.
Ik heb de Sak Yant stijl in een tattoo shop gezien en heb vervolgens een tattoo laten zetten.
De lijnen zijn erg dun gezet en inmiddels wat minder zichtbaar geworden.
ik zou hem graag over laten doen in een tempel maar ik vraag mezelf af of de monk daartoe in staat is????
Kan iemand me hier mee helpen?
MVG Nick
Ik ben afgelopen jaar voor het eerst naar thailand geweest.
Ik heb de Sak Yant stijl in een tattoo shop gezien en heb vervolgens een tattoo laten zetten.
De lijnen zijn erg dun gezet en inmiddels wat minder zichtbaar geworden.
ik zou hem graag over laten doen in een tempel maar ik vraag mezelf af of de monk daartoe in staat is????
Kan iemand me hier mee helpen?
MVG Nick
Hallo,
ik heb alle informatie die ik nodig heb over veiligheid, locatie en hoe alles in z'n werk gaat maar wat ik me nog afvraag is hoe lang het ongeveer duurt om een Sak Yant te laten zetten (5 sacred lines) en of deze manier van tatoeëren meer pijn doet dan het "normale" tatoeëren zoals hier in Nederland gebeurd.
Alvast bedankt!
Groetjes Fleur
ik heb alle informatie die ik nodig heb over veiligheid, locatie en hoe alles in z'n werk gaat maar wat ik me nog afvraag is hoe lang het ongeveer duurt om een Sak Yant te laten zetten (5 sacred lines) en of deze manier van tatoeëren meer pijn doet dan het "normale" tatoeëren zoals hier in Nederland gebeurd.
Alvast bedankt!
Groetjes Fleur