wat is de volgende bestemming
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: wat is de volgende bestemming
Ik ga samen met beste vriendin weer etappe pieterpad lopen volgende week, en nu hebben we via vrienden op de fiets een leuke acco geboekt voor onderweg! Schijnen in een hemelbed te gaan slapen! Ben benieuwd! maar goed eerst dit weekend weer kamperen, afgelopen weekend is het goed gegaan, alleen wel erg warm als de zon op de tent begint te schijnen!
Ik weet niet waar je heen gaat, maar het zuidelijke deel van het land regent het.Globeskater schreef:ik ga zaterdag mijn nieuwe tent voor het eerst uitproberen, gelukkig wordt het mooi weer!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- zomersproetjes
- Reiziger
Hej, dat klinkt interessant, onderwaterbiologie cursus. Ga je er ook bij duiken om zelf de onderwaterbiologie te bekijken?Jenny schreef:Ik vertrek dinsdag.menasil schreef:@ Jenny: Waar ga je heen in Schotland?
Dit weekend eerst nog een onderwaterbiologie cursus in Zeeland.
Ik ga inderdaad van vrijdag t/m zondag duiken en seminars aanhoren. Het thema van dit weekend is 'slakken', hoe vind je ze, een hoe determineer je ze. Klinkt misschien als een ranzig onderwerrp, maar naaktslakken (nudibraches) zijn juist heel mooi en kleurrijk!zomersproetjes schreef:Hej, dat klinkt interessant, onderwaterbiologie cursus. Ga je er ook bij duiken om zelf de onderwaterbiologie te bekijken?Jenny schreef:Ik vertrek dinsdag.menasil schreef:@ Jenny: Waar ga je heen in Schotland?
Dit weekend eerst nog een onderwaterbiologie cursus in Zeeland.
Dit najaar ga ik een algemene cursus doen over onderwaterbiologie in de Oosterschelde.
- bolletjeom
- Reisexpert
lees net dat er een enorme kokkelsterfte aan de gang is in zeeland
http://www.volkskrant.nl/wetenschap/art ... en_raadsel
http://www.volkskrant.nl/wetenschap/art ... en_raadsel
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
afgelopen zaterdag met tent uitproberen hadden we schitterend weer,Jenny schreef:Ik weet niet waar je heen gaat, maar het zuidelijke deel van het land regent het.Globeskater schreef:ik ga zaterdag mijn nieuwe tent voor het eerst uitproberen, gelukkig wordt het mooi weer!
komend weekend gaan we in Zeeland kamperen ivm tour de france die in Rotterdam start! Weersvoorspelling is volgens mij nog steeds goed met mss af en toe een bui
Ik heb geen nieuwe bestemming in de planning en dat is niet goed...
Misschien binnenkort weer eens.

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Ff twee fotootjes als bewijs:Jenny schreef:Ik ga inderdaad van vrijdag t/m zondag duiken en seminars aanhoren. Het thema van dit weekend is 'slakken', hoe vind je ze, een hoe determineer je ze. Klinkt misschien als een ranzig onderwerrp, maar naaktslakken (nudibraches) zijn juist heel mooi en kleurrijk!zomersproetjes schreef:Hej, dat klinkt interessant, onderwaterbiologie cursus. Ga je er ook bij duiken om zelf de onderwaterbiologie te bekijken?Jenny schreef:Dit weekend eerst nog een onderwaterbiologie cursus in Zeeland.
Een foto van een bleke knotsslak. Dit beestje is nog geen 6 mm groot, dus moeilijk om te vinden en op de foto te zetten.
Dit is een foto van een kleine vlokslak die eitjes aan het leggen is.
- bolletjeom
- Reisexpert
sjee,dat is echt speuren voor gevorderden! die dingen zie je nauwelijks!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
....en dan heb ik ze nota bene uitgevergroot!bolletjeom schreef:sjee,dat is echt speuren voor gevorderden! die dingen zie je nauwelijks!

Weet iemand een goede site voor last minute reizen of vliegtickets?
Heb een week vrij van m'n werk en wil eigenlijk wel weg (liefst morgen dus). Heb alleen geen idee waarheen.
Heb een week vrij van m'n werk en wil eigenlijk wel weg (liefst morgen dus). Heb alleen geen idee waarheen.
Kijk op skyscanner voor de goedkoopste vliegtickets
-
- Reisexpert
Wij gaan 4 dagen naar de Moezelstreek in Duitsland. Super leuk om er nog eens uit te zijn... en goedkoop. 75 euro voor 3 nachten + ontbijt met ons 2
Joepie!!! Ga naar Curacao morgen
Weer even vrienden opzoeken en natuurlijk genieten. Had bij mijn sollicitatie geregeld in augustus een week vrij te zijn en heb deze week nog geregeld dat het toch al volgende week is zodat ik samen met mijn vriend kan in plaats van hij nu en ik in augustus.... volgens mij heb ik het best getroffen met mijn werkgever 

Toch nog maar ff een paar dagen naar Praag voor ik naar Amerika ga