Betaalbare slaapplaats -6p- Zuid duitsland Kempten/Fussen

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
nkamp

Betaalbare slaapplaats -6p- Zuid duitsland Kempten/Fussen

Bericht door nkamp »

Hallo,

Wij gaan binnenkort weer naar Italië. De afgelopen jaren hebben we dit altijd in 1 dag gereden.
Nu zit ik er toch eens over te denken om dit in 2 dagen te doen.
Wie weet een leuk betaalbaar hotel/pension/hostel/... voor 6 personen (2 volw. + 4 kinderen: tieners) in Zuid-duitsland/Oostenrijk
We gaan meestal via Kempten/Fussen. Dus het liefst in die omgeving en ook het liefst van de snelweg af (landelijk).

Is rond de 100 euro reëel?

Heeft iemand een TIP!

Alvast bedankt.

Nico
Erik
Site Admin

Re: Betaalbare slaapplaats -6p- Zuid duitsland Kempten/Fusse

Bericht door Erik »

Ik heb dit traject ook een aantal keer gereden, maar het is altijd een lastige keuze. Want wanneer je vroeg vertrekt kun je in een dag heel ver komen en dan is de verleiding om door te rijden toch altijd weer groot :) . We hebben wel eens overnacht in zwitserland op een camping, maar daar ben je sowieso teveel kwijt voor een overnachting. Duitsland is zo gek dan nog niet, maar helaas gheen ervaringen met hostels/hotels daar.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Betaalbare slaapplaats -6p- Zuid duitsland Kempten/Fusse

Bericht door bolletjeom »

100 euro reeël...voor wat??? een slaapplek voor alle 6 personen?!?!?
een slaapplek op een slaapzaal in een hostel kost in Europa al snel 20 euro per nacht. Daarnaast zitten er in europa vaak leeftijdsgrenzen aan een slaapzaal.
van die formule1 hotels langs de snelweg is vaak de goedkoopste oplossing. Goedkoper dan pensionnetjes in dorpjes. Tenminste. Dat is mijn ervaring toen ik een keer op mijn gemakje langs de moesel terug reed.

kijk toch eens op www.hostelworld.com
daar staan meer dan alleen hostels op en sommige hostels hebben ook wel kleine slaapzalen die je als gezin in zijn geheel zou kunnen reserveren. Vaak is leeftijd dan in 1 keer geen probleem meer.
Succes!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie