- lekkere luchtige kleding (bloesjes/tuniekjes en broeken), ook voor mannen die normaal M/L dragen?
Mwah, het hangt er erg vanaf. Op Ko San Road zijn de maten redelijk aangepast aan westerlingen maar toch zijn wij nederlanders groter en breder (pure centimeters, ik ben niemand aan het beschuldigen dat ie dik is

) waardoor Shirts en bloesjes te strak kunnen zitten of te kort zijn.
Ik ben 1.70, vrouw met een normale boezem en een "normaal" gewicht. Niet super slank maar kledingmaat 40 in Nederland. Veel bloesjes wilde daar niet over mijn voorgevel en ook t-shirts waren vaak aan de kleine kant. Dingen die over mijn kont heen moesten (ok, maatje 42) werd echt lastig.
Mijn vriend is 1.85 en mager en bij hem zijn de shirts al vaak aan de korte kant.
Mijn advies...neem voldoende kleding mee voor als het aanbod tegenvalt maar laat genoeg ruimte voor een paar nieuwe aanwinsten
- lekkere sandalen, birkenstocks of van die verende slippers?
Slippers wel, sandalen heb ik weinig gezien. Goedkope kopieen kan je wel krijgen maar die zullen nooit het comfort hebben van die luxe echte merken. Maar ik kan altijd prima lopen op normale slippers. Sommige grote (heren) maten zijn wel een probleem.
- zijden of katoenen lakenzak, 2persoons?
Niet gezien, Wel in Vietnam maar niet in Thailand
- dingen als kabelsloten/pacsafes (kan me voorstellen van niet...)?
slotjes wel maar kabelsloten of een pacsafe niet. Een pacsafe vind ik voor Azië niet zo heel erg nodig trouwens
Heeft iemand een idee? Alvast bedankt