Café Verweggistan
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
dan kan je beter alvast beginnen
"whats the use of getting sober when you're gonna get drunk again"
"whats the use of getting sober when you're gonna get drunk again"
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ik zal het eens met mn baas overleggen
hey mijn karma staat eindelijk weer op nul

hey mijn karma staat eindelijk weer op nul

Is er ook een terras bij dit café?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
- Reisfreaks
- Wereldreiziger

- bolletjeom
- Reisexpert
oh, gaaf! Festivals zijn lekker.
hardlopen met deze temperaturen is wat minder, met name omdat de stank van opwarmende hondendrollen in het park niet te harden is
hardlopen met deze temperaturen is wat minder, met name omdat de stank van opwarmende hondendrollen in het park niet te harden is

De stank van mijn buurman ook niet.....bolletjeom schreef:hardlopen met deze temperaturen is wat minder, met name omdat de stank van opwarmende hondendrollen in het park niet te harden is
Iemand ervaringen met vergaande burengeschillen?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
wat is het probleem?
woon je via een woningbouwvereniging? vaak hebben die iemand daarvoor om te bemiddelen etc.
woon je via een woningbouwvereniging? vaak hebben die iemand daarvoor om te bemiddelen etc.
Het grootste probleem is stankoverlast.bolletjeom schreef:wat is het probleem?
De woningbouw vereniging is van het probleem op de hoogte (sterker nog: hij is om die reden zijn vorige woning uitgezet bij dezelfde coorporatie!). Zijn hulpverleners zijn op de hoogte. Maar daar blijft het bij....
Als men weer een rechtzaak tegen de buurman moet beginnen (en deze wordt gewonnen) dan komt de buurman op straat te staan, en de zaak is (nog) te zwak volgens de woningbouw. Men wil hem kostte wat kost helpen en beschermen. Er moeten eerst bedreigingen en/of fysiek geweld aan te pas komen.... (Dat is gezegd, zelfs door de politie die verder niks doet!!!

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Jasses, wat naar! En waar ruikt het dan eigenlijk naar?
Ik heb net mijn visum voor Nieuw Zeeland aangevraagd! Whelp!
Dat wordt mijn eerste keer buiten Europa, mijn eerste keer alleen en mijn eerste lange reis. Als alles goed gaat ga ik eind augustus een ticket kopen, ga ik ergens begin januari weg en kom ik ongeveer 5 maanden later weer terug. Na tijden van vragen stellen over reizen hier op het forum gaat het er dan eindelijk echt van komen! Mocht ook wel eens....haha!
Ik heb net mijn visum voor Nieuw Zeeland aangevraagd! Whelp!

- bolletjeom
- Reisexpert
@jenny
Wat naar. Ik begrijp wel dat ze hem willen beschermen. het is niet niks om iemand letterlijk op straat te zetten maar het is toch ook vreemd dat ze hem na een eerdere uitzetting gewoon weer in een flat stoppen waar andere mensen last van hem hebben.
Ik hoop van harte dat er niets zoiets komt als bedreiging. Of een bedreiging waardoor jij je niet al te bedreigt voelt maar die wel meldingswaardig is. Je weet dat je altijd kunt bellen en we hebben in geval van nood nog wel een plekje voor een luchtbed!
@Marije, Gefeliciteerd met deze belangrijke stap in je leven!! Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Leuk, hoor! En spannend allemaal. hou ons op de hoogte!
Wat naar. Ik begrijp wel dat ze hem willen beschermen. het is niet niks om iemand letterlijk op straat te zetten maar het is toch ook vreemd dat ze hem na een eerdere uitzetting gewoon weer in een flat stoppen waar andere mensen last van hem hebben.
Ik hoop van harte dat er niets zoiets komt als bedreiging. Of een bedreiging waardoor jij je niet al te bedreigt voelt maar die wel meldingswaardig is. Je weet dat je altijd kunt bellen en we hebben in geval van nood nog wel een plekje voor een luchtbed!
@Marije, Gefeliciteerd met deze belangrijke stap in je leven!! Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn

Leuk, hoor! En spannend allemaal. hou ons op de hoogte!
Ik kom juist terug van 3 dagen Graspop. Mijn persoonlijke toppers waren Kiss, Therion en SlashReisfreaks schreef:![]()
Nog 2 dagen, en dan genieten van 4 dagen Rock Werchter
Jihaaaa

- bolletjeom
- Reisexpert
in de krant:Nog 2 dagen, en dan genieten van 4 dagen Rock Werchter
das jammer. moet je vrijdag missen hoe we de pan in gehakt wordenNederlandse bezoekers van het Belgische festival Rock Werchter moeten de WK-wedstrijd van Oranje vrijdag missen. Op het terrein worden geen schermen geplaatst, liet de organisatie weten. Ook mogen bezoekers geen vuvuzela's meenemen.

ah joh, dat slomme b-team van brasil gaan we wel verslaan hoor. Komt goedbolletjeom schreef:das jammer. moet je vrijdag missen hoe we de pan in gehakt worden![]()

- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb gister van die kleine yoghurtjes in de vriezer gelegd. Nu heb ik frozen yoghurt ijsjes
low fat - no sugar dus hééél verantwoord bezig

low fat - no sugar dus hééél verantwoord bezig