Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door bolletjeom »

oh, ik ben zóó cool 8-)
Ik heb net mijn eigen Buiktyphus vaccinatie gezet :Y
Mocht van mijn huisarts omdat ik aangaf het zonde te vinden van mijn eigen bijdrage als hij het deed en hij weet dat ik ervaring heb met naalden in mezelf zetten. Voel me nu wel heel erg Zuster Ursula :)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Gisteren nog een verjaardag gehad in mineur. Zowieso maar net zo goed een dag als een andere, maar soit.
Gisterenavond het nieuws gekregen dat de jarenlange levenspartner van mijn tante is aangereden met de fiets.
Veel hoofdwonden en gisteren overleden.
Zelf zagen we hem niet zoveel, maar wel een beste kerel. Voor degenen die nu achterblijven is het natuurlijk verschrikkelijk. Voor mijn tante is het de 2e partner die ze na overlijden moet afgeven.

En dan denk ik gelijk, was ik maar meer op bezoek geweest, waarom belde ik niet wat vaker.
bolletjeom
Reisexpert

gecondoleerd.Heel naar voor je tante!
Tja, en dan het schuldgevoel, Waarom ben ik niet meer op bezoek geweest. Herkenbaar. :{
Misschien dat het je aanspoort om je geliefde die je nog wel hebt in de toekomst wat meer aandacht te geven. Na het overlijden van mijn vader zijn onze banden met onze neven en nichten een stuk beter geworden. Was het toch nog ergens goed voor, denk ik soms dan maar. Hoewel mijn schuldgevoel nu zegt: "Moet jij je nichtje niet al een week of 3 bellen om te feliciteren met de zwangerschap ?!?! " :?
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

gecondoleerd.

ga t wel ff over iets leukers hebben hoor.

Iemand nog wilde plannen voor t weekend? Ik ga zondag naar rockin' park in Nijmegen. Beetje chille en Pearl Jam checken.

verder beetje bierjes klappen in de zon denk ik. misschien gaak de nieuwe hype wel ff uitproberen :P. En vanavond eerst maar eens ff de BBQ in de fik zetten.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

bolletjeom schreef:oh, ik ben zóó cool 8-)
Ik heb net mijn eigen Buiktyphus vaccinatie gezet :Y
Mocht van mijn huisarts omdat ik aangaf het zonde te vinden van mijn eigen bijdrage als hij het deed en hij weet dat ik ervaring heb met naalden in mezelf zetten. Voel me nu wel heel erg Zuster Ursula :)
echt cool, ik zou dat ook wel willen, sinds ik mezelf een 2 jaar lang intramusculair heb moeten injecteren ben ik er niet zo blij mee als anderen het doen..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ zaratoestra, gecondoleerd, het zal je maar overkomen 2 partners die overlijden :(

ik ga zo voor het eerst in mijn leven een echte taart bakken, heb vanavond wat mensen uitgenodigd, heb alleen nog helemaal geen zin want heb vannacht zo slecht geslapen dat ik eigenlijk vroeg naar bed had gewild maar dat gaat helaas niet ;)

zaterdag is het Orfest dus lekker beetje chillen en dansen en mss zondag maar ergens een strandje opzoeken ofzow..
bolletjeom
Reisexpert

ik ben vandaag op een feestje van de burgemeester geweest 8-)
Nou ja, ik heb er gewerkt....haha
Heel groot festival achtig feest om afscheid te nemen van de burgemeester. Ze is meer dan 10 jaar burgemeester geweest.
Ik mocht de catering voor alle mederwerkers coordineren. Klinkt heel spannend maar was gewoon een kwestie van saté scheppen en even bellen als de cola op dreigde te raken. Wel erg mooi weer voor een buitenfeestje!
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

bedankt iedereen voor de deelneming.
Ons leven gaat gewoon door, maar tja, nu begint de miserie voor mijn tante.
soit, terug naar het weekend topic.
Gisteren een verjaardagsfeestje gehad van een vriendin van ons. heb een Duvelkoppijn nu.
Straks koken, onze indische gast wil indisch koken en morgen hebben we een tuinfeestje voor wat vrienden. Nu gewoon wat luieren en volgende week een 7/7 werkweek. druk druk.
Geniet van het zonneke iedereen en enjoy
bolletjeom
Reisexpert

ik heb al hardgelopen, een was gedraaid, gedouched, De was bij mijn broer opgehaald (zolderbrand=nog geen wasmachine) en de boodschappen moeten zo. Dan ga ik een vloerschuurmachine halen bij een verhuur bedrijf, die bij een vriendin afleveren en ik vind dat ik vanmiddag van de zon mag genieten.
Vanavond werken aan een draaiboek.

Morgen....sta ik, terwijl het bloedheet word, een zoldervloer te schuren :{
Maar broertje had het net over een belangrijke wedstrijd om 16.00 dus dan moeten we klaar zijn. Kan ik nog effe een terrasje pikken.
IrisH
Reiziger

Bericht door IrisH »

Ik ben druk bezig met de fotoalbums van onze reis... heb ze onderweg bij gehouden maar nu nog even de laatste dagen en alles controleren en dan kan ik ze verzenden! Ben benieuwd :)
Verder genieten van m'n vrije tijd want heb heel snel een baan gevonden... kan donderdag al aan de slag bij mijn oude werkgever! Dan zijn we wel écht terug in Nederland en is een super periode voorbij. -O-
bolletjeom
Reisexpert

gelukkig is aroundtheglobe er nog, Iris! Mocht je nog een portie reisgevoel nodig hebben kom je lekker in het forum kletsen en vragen beantwoorden ofzo.
Waar bestel jij je albums? Ik vind de hema albums heel aardig.
IrisH
Reiziger

Bericht door IrisH »

Yep, dat had ik ook al bedacht...
Ik vind Hema ook goed (& Kruidvat trouwens ook), maar onderweg hadden we zo'n netbook bij en daar konden we beide programma's niet op gebruiken (te weinig pixels ofzo). En dus werd het Henzo! Toen waren ze net zo duur, inmiddels is Henzo wel iets duurder (zeker als je alle aanbiedingen bij de anderen hoort *zucht*) maar ben erg benieuwd! Houd het er maar op dat die paar euro's op dat hele jaar ook niet meer uitmaken!
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

auw! last van mn harses. Pearl Jam was the shit gister. Had mezelf beloof rustig aan te doen met de pilsjes maar das niet echt wat geworden.
bolletjeom
Reisexpert

sterkte!
Deze temperaturen helpen zeker niet?? ;)
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

nee idd. en ik "moet" al bijna weer ivm de boys in het oranje hahaha
Plaats reactie