Bedankt voor je feedback en leuk om te lezen!
Ok, ik ga nu snel hardlopen anders komt het er niet meer van, drukke dag.
Dat is nou echt een site waar "beginners" vaak worden afgezeken om hun vragen die al erg vaak zijn gevraagd. Op een manier dat mensen bijna geen vragen meer durven te stellen.zaratoestra schreef:Weet nu ook niet direct een antwoord op hetgeen voorgaande zei over 'beperkte doelgroep'
af en toe kom ik ook eens piepen op http://www.wereldwijzer.nl en vind dat er daar een ander publiek aanwezig is dan hier. los van degenen die beide sites bezoeken.
Goede punten ! Ik vind deze opmerkingen erg nuttig. Maar dan nog de vraag wat is "budget"? Wanneer ik b.v. alleen al met vrienden vergelijk ben ik erg budget, maar wanneer je dit weer tegen beginnende reizigers vergelijkt zit ik weer erg hoog. Eigenlijk zou "budget" due per leeftijdscategorie bepaald moeten worden denk je niet? Budget vakantie met je vriendje is anders dan een budget vakantie met de kinderen. @irish : Ik denk dat het toch een beetje om de noemer draait want als het goed is staat er een redelijke mix in de hostel database. Maar ik denk dat wanneer je hier een andere naam voor zou bedenken of visueel een betere scheiding in zou maken het al veel neutraler word en gemakkelijker om op jouw type overnachting te zoeken. Hostel zou misschien toch nog kunnen klinken als een plek waar je met zijn tienen op één kamer ligt (al hoeft dat niet natuurlijk).flip72 schreef:Zou het wel leuk vinden als er naast een hostel database een "budget hotel/guesthouse" database zou komen, voor de "budget maar geen shoestring" reiziger zeg maar.
Voor deze groep mensen moet Around the Globe aansluiten op de (informatie) behoeftes. En hoe je die reiziger noemt maakt volgens mij niet uit. Sommige noemen zich backpacker, andere reiziger, groepsreizgier, andere weer vakantieganger etc. Maar als het goed is zou iedereen die hier gereageerd heeft binnen deze omschrijving moeten kunnen vallen, klopt dat?Onder een reiziger op Around the Globe wordt verstaan iemand die actief en zelfstandig op reis gaat voor een langere periode. Over het algemeen genomen hebben we hier te maken met zowel mannen als vrouwen tussen de 18 en 35 jaar.
We zijn ooit begonnen als "echte" backpacker site maar langzaam verdwijnt die stempel, omdat "backpacker" maar een label is. Want wanneer ben je een backpacker en wanneer een reiziger (zoals sommige anderen zich noemen)?Marije schreef:Toen ik hier kwam verwachtte ik ook dat het echt een backpackerswebsite was, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet. Er worden vragen gesteld en beantwoord en informatie gegeven over werkelijk álle soorten vakanties: weekendjes weg, een paar weken vakantie in Europa of een lange wereldreis, het kan allemaal!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten