wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Ik ga vanaf donderdag weer een paar dagen camperen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Next: Bolivia
En ik betrap me er op dat ik erg lui ben geworden wat betreft voorbereiden of inlezen.
Ik weet alleen dat Salar de Uyuni daar ligt, dat de Andes er door loopt en dat er ook jungle is.
Hiermee doe ik wel mijn reismotto alle eer aan: "We zullen wel zien."
En ik betrap me er op dat ik erg lui ben geworden wat betreft voorbereiden of inlezen.
Ik weet alleen dat Salar de Uyuni daar ligt, dat de Andes er door loopt en dat er ook jungle is.
Hiermee doe ik wel mijn reismotto alle eer aan: "We zullen wel zien."

- bolletjeom
- Reisexpert
neem je wel een trui mee ??

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tuurlijk. En hopelijk kom ik deze keer niet ergens aan op een strandbestemming ofzo 

- bolletjeom
- Reisexpert

Zoals het er nu uitziet:
December: Zwitserland (week)
Maart: Nepal (2 weken)
Juni: Kenia en Tanzania (2 weken)
December: Zwitserland (week)
Maart: Nepal (2 weken)
Juni: Kenia en Tanzania (2 weken)
- bolletjeom
- Reisexpert
mijn volgende bestemming is verandert. Ze hebben een rondje Thailand van mijn lijstje afgehaald en daarvoor in de plaats mag ik een nieuwe reis uit de brochure gaan doen. Singapore-Maleisië-ZuidThailand! 

klinkt goed. Ik ga eind augustus weekje naar zuid-frankrijk. hopen op droog weerbolletjeom schreef:mijn volgende bestemming is verandert. Ze hebben een rondje Thailand van mijn lijstje afgehaald en daarvoor in de plaats mag ik een nieuwe reis uit de brochure gaan doen. Singapore-Maleisië-ZuidThailand!

Ik vertrek over 2 weken naar Schotland.
En over 4 weken naar Nepal en Tibet.
En dan is het weer wachten tot de herfstvakantie, ik overweeg dan naar de Oekraine te gaan. Tussendoor de nodige weekendjes weg in eigen land, maar die plan ik meestal pas een week (of minder) vantevoren. Afgelopen weekend had ik de foute slaapzak bij me en was het koud in de tent!
En over 4 weken naar Nepal en Tibet.
En dan is het weer wachten tot de herfstvakantie, ik overweeg dan naar de Oekraine te gaan. Tussendoor de nodige weekendjes weg in eigen land, maar die plan ik meestal pas een week (of minder) vantevoren. Afgelopen weekend had ik de foute slaapzak bij me en was het koud in de tent!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik ga zaterdag mijn nieuwe tent voor het eerst uitproberen, gelukkig wordt het mooi weer!
@ Jenny: Waar ga je heen in Schotland?
Ik vertrek volgende week zaterdag naar Keulen om vervolgens door te vliegen naar Polen. Heb er zin in! Vlak daarna ga ik alweer naar Nottingham en dan is het voor mij ook wachten tot november eer dat ik weer weg ga maar heb ook nog een verhuizing deze zomer en dat zal ook het nodige gaan kosten ivm aanschaffen inboedel etc
Ik vertrek volgende week zaterdag naar Keulen om vervolgens door te vliegen naar Polen. Heb er zin in! Vlak daarna ga ik alweer naar Nottingham en dan is het voor mij ook wachten tot november eer dat ik weer weg ga maar heb ook nog een verhuizing deze zomer en dat zal ook het nodige gaan kosten ivm aanschaffen inboedel etc

- Reisfreaks
- Wereldreiziger
Ik ga begin Juli 4 dagen camperen in België.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb inmiddels voor het eerste weekend van juli een camping geboekt om ook weer te gaan kamperen!
- zomersproetjes
- Reiziger
Ga 3 weken vrijwilligerswerk doen in Polen en daarna 2 weken door Oost-Europa backpacken. Super zin in!
Moet alleen wel beetje op centjes letten want wil in herfst voor langere tijd naar Midden-Amerika.. 

Ik vertrek dinsdag.menasil schreef:@ Jenny: Waar ga je heen in Schotland?
Dit weekend eerst nog een onderwaterbiologie cursus in Zeeland.