Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
lekker bezig. kan me voorstellen dat je redelijk naar wordt als je met je gezinnetje van 5 op vakantie gaat en ineens 200 euro per persoon meer moet aftikken.
boek zelf eigenlijk zelde bij zo'n organisatie dus heb er niet zo'n last van, maar toch...
boek zelf eigenlijk zelde bij zo'n organisatie dus heb er niet zo'n last van, maar toch...
- bolletjeom
- Reisexpert
tja. het kan gebeuren. het staat meestal in de kleine lettertjes dat ze prijzen omhoog mogen doen bij bepaalde externe factoren. Daarom is het ook zo populair bij bedrijven om als verkoop stunt te gebruiken: gegarandeerde prijs!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ook al kan het gebeuren, dit is best vervelend zeg.. zou er allesbehalve blij mee zijn gelukkig heb ik er geen last van..
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Tsja, ik kan me best voorstellen dat zo'n organisatie hier last van heeft. Maar aan de andere kant, de daling van de dollar is al die tijd ook maar voor een klein deel aan klanten doorberekend, dat voordeeltje hebben ze al die tijd in eigen zak gestoken. Klinkt wat mij betreft dus eerder als een poging de klanten nog even snel een poot uit te draaien. Ook al zou je volgens de voorwaarden mogen annuleren, zo kort voor de zomervakantie boek je ook niet zo snel nog even iets anders, en dus zal het overgrote deel van de klanten wel gewoon betalen. Kassa!
- bolletjeom
- Reisexpert
je hebt gelijk hoor dat ze voordeeltjes in eigen zak steken. Maar de meeste bedrijven in deze branche hebben het al een jaar of 2/3 erg zwaar. Ik denk dat je als bedrijf echt wel 2 keer nadenkt voordat je besluit dat je die extra kosten echt door moet berekenen. Het helpt niet voor je naam en voor je klantenbestand.
- bolletjeom
- Reisexpert
kanonen wat is het warm!!
je hoort me niet klagen hoor maar ik had het niet zo verwacht.
Ik had wel bedacht dat ik moest gaan hardlopen voor 9.00 omdat het anders te warm zou zijn maar ik had beter om 7.00 kunnen gaan lopen....pff
Het is nu 26 graden in mijn woonkamer.....gek zeg dat het zweet van me rug loopt.
wat doen jullie zoal vandaag?
ik ga nog even nazweten, douchen, naar mijn schoonmaak adresje, poetsen, hondje daar uitlaten, langs een vloerbedekkingwinkel voor mijn broer, thuis lunchen, pakketje met oordopjes ophalen bij het postkantoor, schuurmachiene regelen, langs apotheek en dan door naar huisarts om Buiktyphusvaccinatie te laten zetten, thuis kop in de plamuur zetten, mijn nette pak aan en solliciteren... en dan is de dag van deze "werkeloze" al weer om
je hoort me niet klagen hoor maar ik had het niet zo verwacht.
Ik had wel bedacht dat ik moest gaan hardlopen voor 9.00 omdat het anders te warm zou zijn maar ik had beter om 7.00 kunnen gaan lopen....pff
Het is nu 26 graden in mijn woonkamer.....gek zeg dat het zweet van me rug loopt.
wat doen jullie zoal vandaag?
ik ga nog even nazweten, douchen, naar mijn schoonmaak adresje, poetsen, hondje daar uitlaten, langs een vloerbedekkingwinkel voor mijn broer, thuis lunchen, pakketje met oordopjes ophalen bij het postkantoor, schuurmachiene regelen, langs apotheek en dan door naar huisarts om Buiktyphusvaccinatie te laten zetten, thuis kop in de plamuur zetten, mijn nette pak aan en solliciteren... en dan is de dag van deze "werkeloze" al weer om
Motorrijden, werken, motorrijden, bier halen, voetbal kijken!
- bolletjeom
- Reisexpert
och, ja. voetbal is vanavond....
Ik ben net €35,- lichter gemaakt door een wespenverdelger, die in 5 minuten even wat spul in een wespennest heeft gespoten en nu al weer buiten staat. Er zat een wespennest in onze tuinkast. Ik was al twee keer vol in mn gezicht aangevallen van de week toen ik er wat uit wilde halen. Heel sexy een dikke lip vol wespensteken 

- bolletjeom
- Reisexpert
klinkt al 35 goed geinvesteerde euro's
Foto! foto! foto!
Foto! foto! foto!
Mn gezicht is weer normaal voor zover dat kan
Maar ik ga nu echt geen foto maken bij een kast waar allemaal geirriteerde wespen als kamikazen rond hun nest zwermen.

- bolletjeom
- Reisexpert
moordenaar!
iemand de tennis pot Isner - Mahut gezien op wimbeldon?
hoe bizar?! De 5de set gestaakt omdat het donker werd met een stand van 59-59

hoe bizar?! De 5de set gestaakt omdat het donker werd met een stand van 59-59

Ik zag het op het nieuws, volgens mij hadden ze alle records verbroken! haha wel stoer dat hoe het ook afloopt je zo de geschiedenisboekjes ingaat!jaydee schreef:iemand de tennis pot Isner - Mahut gezien op wimbeldon?
hoe bizar?! De 5de set gestaakt omdat het donker werd met een stand van 59-59![]()
![]()
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
die tennismatch duurt echt laaaang
maar wel gaaf hoor! Officieel zou 1 van hun vanmiddag de volgende wedstrijd al tegen de Bakker moeten spelen maar dat moet nog even wachten
ze maken tenminste wel vol gebruik van hun speeltijd!
Ik ga vandaag naast een monchou taart eens een echte taart bakken, ben benieuwd of het gaat lukken, heb wel net mijn keuken netjes want gister flink opgeruimd en schoon gemaakt..
vanavond lekker voetbal kijken en morgen weer naar huis, morgenavond feestje en zaterdag naar Orfest!

Ik ga vandaag naast een monchou taart eens een echte taart bakken, ben benieuwd of het gaat lukken, heb wel net mijn keuken netjes want gister flink opgeruimd en schoon gemaakt..
vanavond lekker voetbal kijken en morgen weer naar huis, morgenavond feestje en zaterdag naar Orfest!