Via de Emirates website of De Vries Reizen zijn er nog goede kansen om onder de 700 euro grens te blijven..bolletjeom schreef:je moet tegenwoordig hard zoeken om een retourtje Bangkok te vinden voor onder de €700 per persoon.
Beginner Backpacken
Re: Beginner Backpacken
Ik zou persoonlijk nooit meer iets boeken via de vries reizen. In mijn ervaring een zeer slappe organisatie die van professionaliteit en klantenservice nooit gehoord heeft.
amassakoul
Ik zelf ben ook aan het orienteren op een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja om vervolgens te eindigen op 1 van de eilanden in de buurt van Krabi.
Iedereen hierboven heeft het over een ticketprijs naar Bangkok rond 700 euro.
Heb al verschillende tickets erg goedkoop gevonden hier een paar tips voor jullie.
- Turkish airlines met overstap in Istanbul 631 euro.
- Egypt Air met overstap in Cairo 480 euro.
of als je natuurlijk met KLM wil maar dat is ook met overstap in Parijs voor 773 euro.
China airlines en Eva air vliegen rechtstreeks maar dan moet je wel rekenen op een bedrag tussen 900 en 1000 euro.
Ik zelf denk om een met Egypt air te gaan en op terug of heen weg een stopover van zo'n 3 dagen in Cairo te maken.
Succes ermee!!
Iedereen hierboven heeft het over een ticketprijs naar Bangkok rond 700 euro.
Heb al verschillende tickets erg goedkoop gevonden hier een paar tips voor jullie.

- Turkish airlines met overstap in Istanbul 631 euro.
- Egypt Air met overstap in Cairo 480 euro.
of als je natuurlijk met KLM wil maar dat is ook met overstap in Parijs voor 773 euro.
China airlines en Eva air vliegen rechtstreeks maar dan moet je wel rekenen op een bedrag tussen 900 en 1000 euro.
Ik zelf denk om een met Egypt air te gaan en op terug of heen weg een stopover van zo'n 3 dagen in Cairo te maken.

Succes ermee!!