Combinatie tickets?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Huis87

Combinatie tickets?

Bericht door Huis87 »

hallo allemaal,

ik wil in januari voor min 6 maanden gaan backpacken! En wel in Nieuw-Zeeland, Australië en Zuid-Oost Azië. Nu ben ik op zoek naar een ticket die het beste bij mij past! Ik heb al besloten om niet met een organisatie te gaan, omdat ik lees en het gevoel heb dat sommige dingen zoals een bankrekening enz. best zelf te regelen zijn.

Nu is mijn vraag of het verstandig en goedkoper is om een afspraak te maken bij bijv. Kilroytravel om een combinatie ticket voor mij te boeken met vluchten naar NZ, Aus en Azië.

Of dat ik een combinatie ticket voor Australië en Thailand boek bij worldticketcenter.nl en zelf in Aus een ticket boek voor NZ.

Heeft iemand ervaring met een of beide opties? Ik hoor het graag!

Gr Kevin (23)

Ja stom, deze hoort natuurlijk niet in het reisgenoten forum ;) *** is al opgelost ;) (gr moderator) ***
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Combinatie tickets?

Bericht door Tikva »

Kijk eens bij Air new Zealand die bieden vaak ook combinatietickets aan.
Worldticket center zou ook een ticket voor je moeten kunnen boeken met de 3 bestemmingen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Huis87

Re: Combinatie tickets?

Bericht door Huis87 »

Bedankt, zal eens even kijken!
Plaats reactie