SMSen naar telefoonnummer in Cambodja
SMSen naar telefoonnummer in Cambodja
hoi ik probeer iem met mobiel nr in cambodja te smsen. Ik heb 2 mobiele nrs daar gesmst en ik moest ook smsen ontvangen maar ze komen allemaal niet aan zowel wat ik stuur als wat hun sturen.... iemand anders in NL met een mobiel nr kan wel met die nrs bellen en smsen, volgens mij heeft ie t-mobile. Ik heb vodafone. De nummers in cambodja doen het dus wel dus het moet aan vodafone liggen denk ik...... ik snap er niks van. Weet iemand hier iets hierover?
- LadyHeather
- Reisexpert
Re: SMSen naar telefoonnummer in Cambodja
Het kan aan de combinatie tussen jou provider en de provider daar liggen. Providers sluiten contracten met elkaar af en je kunt alleen smsjes ontvangen als jou provider het juiste contract heeft (of zoiets.. ik vind het ook nog steeds vaag).
Ik heb hetzelfde probleem gehad met Indonesie... sommige providers doen het wel en andere niet. Daarnaast is mijn ervaring dat het ook nog wel eens in de tijd wisselt. Eerst lukt het een hele periode niet en dan ineens wel.. Ik kan niets anders aanraden dan misschien eens een andere (gratis) simkaart te bestellen bv van Lyca mobile of van Lebara... werkt bij mij heel goed.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met Indonesie... sommige providers doen het wel en andere niet. Daarnaast is mijn ervaring dat het ook nog wel eens in de tijd wisselt. Eerst lukt het een hele periode niet en dan ineens wel.. Ik kan niets anders aanraden dan misschien eens een andere (gratis) simkaart te bestellen bv van Lyca mobile of van Lebara... werkt bij mij heel goed.
Selalu mencari...
bedankt voor de reactie, wat je zei over soms werkt het wel en soms niet dat klopt in dit geval dus want nu werkt het gewoon. Heel raar maarja ik ben blij dat t nu goed gaat!
als iemand mij kan vertellen hoe je vanuit NL naar Laos kan smsen of bellen, gerne.
Hi werkt niet in Laos, dus ik heb een M-phone sim kaart gekocht, bellen naar NL en smsen naar NL werkt wel.
maar andersom niet....vreemd
gr uit Phonsavan
Hi werkt niet in Laos, dus ik heb een M-phone sim kaart gekocht, bellen naar NL en smsen naar NL werkt wel.
maar andersom niet....vreemd
gr uit Phonsavan