Tips voor een bezoek aan Zurich?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Tips voor een bezoek aan Zurich?

Bericht door Globeskater »

Hey allemaal,

Wij hebben net acco via couchsurfen gevonden in Zurich en nu vroeg ik mij af of jullie nog leuke tips voor deze stad hebben, Ik ga er zeer wss komend weekend heen..

ben naast de bezienswaardigheden ook op zoek naar leuke plaatsen in de stad om te relaxen! Moet vooral flink uitrusten als ik het al red om te gaan! dus een combi van rust en leuke dingen bekijken zou het mooist zijn! We hebben een auto tot onze beschikking dus als je iets moois net buiten de stad weet is die info ook welkom!
bolletjeom
Reisexpert

Re: Tips voor een bezoek aan Zurich?

Bericht door bolletjeom »

@globeskater...je bent er nu geweest...heb jij nu tips voor anderen???
en hoe lang rij je er eigenlijk over?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Wij hebben een heerlijk relax weekend in Zurich gehad..

wat erg leuk is is dat je gratis fietsen kan huren, helaas waren wij te laat en waren alle fietsen al weg, maar ze hebben verschillende plaatsen in Zurich waar je ze kan huren en dan kan je er volgens mij maximaal 6 uur mee fietsen, wat ik mij heb laten vertellen is dat het wel erg leuk is om langs de rivier te gaan fietsen, richting een soort klooster, wij hebben dit dus helaas niet kunnen doen..

wel hebben wij een rondvaart over het meer gemaakt, Dit was vooral lekker rustig genieten in de zon, vond het leuk om te doen maar niet heel spectaculair.

een deel van ons groepje is naar de top van een heuvel gewandeld aan de rand van Zurich en er gaat ook een treintje deze kant op..

zelf ben ik lekker in het park waar het erg druk was gaan genieten van het mooie weer. Wat ook erg leuk is is de botanische tuin die bij de universiteit ligt!

verder is een stuk erg leuk als je richting de KornhausBrucke gaat en daar langs het water kan je leuk zwemmen, BBQ'en en toen wij er waren draaide er een DJ, er werd graffiti gespoten en ga zo maar door gewoon een gezellig hangplek!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

oh ja op de terugweg hebben we er zo'n 6 uur over gereden op de heenweg een stukje langer..
Plaats reactie