Waar kopen, slotjes voor op je rugzak.

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Marije
Reisexpert

Re: Waar kopen, slotjes voor op je rugzak.

Bericht door Marije »

Hij is weer open, jeej, code was 561. Maarrr...ik ben geloof ik 'n beetje gewelddadig geweest en nu kunnen de wieltjes niet meer goed draaien als het slotje open is...oftewel...hij kan alleen nog op slot en weer open met 561, haha! Lekker snugger dus, maar gelukkig heb ik er nog 2...
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Zeker weten?
Je moet het beugeltje een halve slag draaien en induwen. Als het goed is kan je dan de wieltjes weer draaien. De code die je dan kiest is je nieuwe code
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Whaha, help ik begrijp er helemaal niets meer van....nu zit 'ie weer op mijn oude code, maar tussendoor zat 'ie ook nog even vast op weer een andere code. Ik geloof dat ik die slotjes toch nog niet helemaal begrepen had, inderdaad. Voor ik op reis ga moe ik nog maar even goed oefenen! Ik geloof dat ik vandaag trouwens maar even van mijn spullen af moet blijven, want alles om me heen gaat (half) kapot...net ook al de rits van mijn slaapzak gemold, soort van. Misschien vertelt het universum me dat ik nu eindelijk eens aan de studie moet...
bolletjeom
Reisexpert

ga studeren!! ~O>
bolletjeom
Reisexpert

Ikea heeft de slotjes en andere reisspulletjes waar we het eerder over hadden niet meer.
just to let you know....
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Ik had het in een ander topic ook al gezegd, maar bij de Hema hebben ze nu een soort reis-display en daar zijn ook kleine rode slotjes bij. Ik geloof 2 voor 5 euro, maar dat weet ik niet meer zeker!
Mireille
Vakantieganger

Bericht door Mireille »

Ik ben vandaag nog bij de ikea in Amsterdam geweest.
En daar toch mooi 3 leuk gekleurde slotjes gescoord voor 3 euro :)
bolletjeom
Reisexpert

oh? nou, dat is mooi. Dan is mijn melding: Ikea Amersfoort heeft ze niet meer 8-)
Mireille
Vakantieganger

Bericht door Mireille »

Misschien dat ze eruit gaan en dit de laatste waren geen idee, maar ze liggen er in ieder geval nog genoeg ;)
In Amsterdam dus.
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

Mireille schreef:Misschien dat ze eruit gaan en dit de laatste waren geen idee, maar ze liggen er in ieder geval nog genoeg ;)
In Amsterdam dus.
Hmm, jammer. Die slotjes stonden net op mijn shoppy-list. Snel kijken of Ikea Breda ze nog heeft...
bolletjeom
Reisexpert

ik meen dat we het hier hadden gehad over leuk gekleurde en fleurige reisaccesoires van de HEMA
een leuk gekleurd cijferslotje kost bij de HEMA €5,95. dat is dus per stuk. Leve de IKEA dus ;)
Mireille
Vakantieganger

Bericht door Mireille »

Laatst stond er in de Kruidvat folder ook wat, maar dit waren slotjes met sleuteltjes..
Ik ben laatst bij de gamma wezen kijken en een simpel cijferslotje kostte meteen 10 euro! (Ze hadden dan weer wel leuke kleurtjes, groen paars blauw etc :@ ) Dan praten we er over 1 per verpakking :o .

Inderdaad lang leve Ikea *O*
peveer

Bericht door peveer »

Flow schreef:ik snap dat niet waarom je er een slotje op zou doen... als junkies iets willen jatten snijden ze je tas wel gewoon open denk ik zo...
Tis niet alleen handig als je over land reist maar je zorgt er met een slotje ook voor dat (corrupte) douane ambtenaren geen drugs of andere illegale spullen in je tas kunnen doen tijdens een internationale vlucht.

Ik heb zelf mijn cijfer slotje bij bever gehaald. Ik heb er na 2 jaar nog steeds plezier van!
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

bolletjeom schreef:oh? nou, dat is mooi. Dan is mijn melding: Ikea Amersfoort heeft ze niet meer 8-)
En Ikea Breda jammer genoeg ook niet. Ik was er in de buurt deze voormiddag, dus ik ben er even langs gegaan. Voor niets dus :-)
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

Inderdaad, Ikea Breda heeft ze niet meer. De mevrouw van Ikea zei dat ze die al een paar jaar niet meer verkopen, beetje vreemd als ze bij andere vestigingen nog wel te koop zijn/waren. Ik was vanmiddag bij Bever, 11,95 voor een heel cijferslotje. Die mogen ze houden. Sowiezo is Bever erg duur...
Plaats reactie