Hoi iedereen,
1 September begin ik mijn wereldreis in India. Ik land in Bangalore en heb dan 6 weken gepland om rond te trekken, om uiteindelijk te eindigen in Delhi. Vandaar vlieg ik dan verder naar Kathmandu, Nepal.
Omdat al mijn spaarcentjes in het round-the world-ticket steken en de rest nodig zijn om ginds te kunnen overleven, kan ik me geen dure reisgidsen van de landen die ik ga bezoeken meer veroorloven. I'm on a tight budget

Daarom had ik graag een beetje hulp van jullie allen!
Kunnen jullie me bepaalde plaatsen/steden aanraden die ik zeker moet bezoeken (een paar jaar geleden ben ik reeds in Goa en Hampy geweest) of heeft er soms iemand een bepaalde reisroute in gedachte die me tot Delhi brengt vanaf Bangalore? Ik wil wel de tijd nemen op alles op m'n gemakje te bezoeken en me niet van de ene plaats naar de andere te rushen.
Leuke en gezellige slaapplaatsen mogen jullie me ook altijd aanraden, maar wel de budget vriendelijke. Hou hierbij in gedachte dat ik geen luxe nodig heb, eigenlijk een bed en dak zijn voor mij meer dan voldoende.
Tips over goedkope, maar lekkere restaurantjes of food stalls zijn ook altijd zeer welkom.
Indien je nog ander advies hebt, aarzel niet om dat dan te delen!
Hartelijk bedankt alvast voor alle tips en de moeite die je neemt om dit te lezen!!!
Vriendelijk groetjes,
Jorg