Hallo,
Ik ga vanaf november voor een half jaar een wereldreis maken, samen met mijn vriendin. Onze reis is als volgt: Londen-Hawaii-Fiji-Nieuw Zeeland-Australie-Thailand-Vietnam-Cambodja-Maleisie-Singapore-Malediven-Londen.
Nu was ik laatst in een outdoor winkel en daar raadden ze me een waterfilter aan. Nu is mijn vraag, is dit nodig/handig voor de landen die we aandoen. Is het bijvoorbeeld nodig in de outback van Australie, of in Azie? En zo ja, heeft iemand hier ervaring met de verschillende systemen/merken (Katadyn, MSR, Steripen)?
Groetjes,
Marc
Water filter ervaringen
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Water filter ervaringen
waterfilter is absoluut onnodig! die mensen wilde gewoon geld aan je verdienen!
Je kunt een waterfilter meenemen wanneer je vrijwilligerswerk gaat doen in een uithoek waar misschien geen flessen water te koop zijn. Voor de rest is water in flessen echt overal te krijgen en schoner dan menig water van een filtertje wordt.
Je kunt een waterfilter meenemen wanneer je vrijwilligerswerk gaat doen in een uithoek waar misschien geen flessen water te koop zijn. Voor de rest is water in flessen echt overal te krijgen en schoner dan menig water van een filtertje wordt.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika