Wat ben jij vergeten mee te nemen?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Seeker

Re: Wat ben jij vergeten mee te nemen?

Bericht door Seeker »

WizardOfOss schreef:
LovesStedentrips schreef:Ik vergeet bijna altijd mijn tandenborstel. Lang leve de Etos op Schiphol!
Lang leve hotels in Azië, waar dat soort spullen gewoon altijd voorhanden zijn. Gratis.
In Thailand niks van gemerkt hoor, maar in Macau lag er in een hotel zelfs nog een kam, leuke souvenirs altijd, ik neem alles mee wat mee te nemen valt.
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

WizardOfOss schreef:
LovesStedentrips schreef:Ik vergeet bijna altijd mijn tandenborstel. Lang leve de Etos op Schiphol!
Lang leve hotels in Azië, waar dat soort spullen gewoon altijd voorhanden zijn. Gratis.
Dat kan ik met plezier beamen. Op reis naar China was ik zowat men hele toilettas vergeten, maar in het eerste hotel had ik alles al terug :-)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik vergeet heel vaak sokken.. op moment is dat dan het eerste wat ik inpak, en ben ook al eens ondergoed vergeten dus ben toen eerste dag gaan ondergoed shoppen..
funnyflower
Reiziger

Bericht door funnyflower »

iets om in te slapen staat met stip op nr 1 voor mij, gevolgd door de tandenborstel. :)

voor de brildragers: ik stopte mijn bril altijd in mijn schoen.. maar goed dat ik er nooit op ben gaan staan!
Home is where the heart is, away is where the soul sings!
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

'Iets om te slapen', nu je het zegt :-)

Vorig jaar zijn we twee weken gaan rondrijden (+ kamperen) in Frankrijk. Uiteraard waren we onze slaapzak + luchtmatras thuis vergeten. De Decathlon in Dijon heeft goed aan ons verdiend :-)
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

Bij een korte trip naar Valencia vergat ik die vloeistofregeling. We hadden geen bagage ingecheckt, dus kon ik zo'n beetje mijn hele toilettas achterlaten bij de controle. Verder vergat ik toen slippers en een zonnebril terwijl het 35 graden was, ook jammer. Onderbroeken vergeet ik ook vaak en het komt voor dat ik mijn paspoort vergeet uit mijn broek te halen voor ik ga wassen. Zit je de rest van de looptijd met een verrimpeld paspoort vol uitgelopen stempels (jammer, vind ik altijd een leuk aandenken aan reizen).
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

"iets om in te slapen" is idd ook iets dat ik wel eens vergeet. Gelukkig kan je ook slapen in een t-shirt alleen is het dan wel fijn als ie over je billen valt als je naar de douche moet wandelen en dat doen veel van mijn gewone t-shirts niet...
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door LovesStedentrips »

geen bagage ingecheckt, dus kon ik zo'n beetje mijn hele toilettas achterlaten bij de controle
Oooooh ja, een hele bekende... heb ik op weg naar Ierland een keer gedaan. Nice one. En had de avond erop in Dublin een spannende date, dus heb luchtje, mascara, oogpotlood etc in het plastic zakje gedaan en vond dat ik shampoo enzo best van iemand in het hostel kon lenen. Whoah... :@
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

LovesStedentrips schreef: Oooooh ja, een hele bekende... heb ik op weg naar Ierland een keer gedaan. Nice one. En had de avond erop in Dublin een spannende date, dus heb luchtje, mascara, oogpotlood etc in het plastic zakje gedaan en vond dat ik shampoo enzo best van iemand in het hostel kon lenen. Whoah... :@
De grote vraag is nu of het nog wat geworden is met die date of knapte hij af op de hotelshampoo? :)
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

bolletjeom schreef:"iets om in te slapen" is idd ook iets dat ik wel eens vergeet. Gelukkig kan je ook slapen in een t-shirt alleen is het dan wel fijn als ie over je billen valt als je naar de douche moet wandelen en dat doen veel van mijn gewone t-shirts niet...
Oh dat vergat ik ook ZO vaak! Vooral omdat ik thuis nooit een pyjama draag.. tegenwoordig prbeer ik er heel goed aan te denken en ik moet zeggen dat dat redelijk succesvol is :)
Selalu mencari...
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door LovesStedentrips »

Pff, wie let er nu op shampoo ;-)
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Menelya
Reiziger

Bericht door Menelya »

Mijn laptop, die heb ik bewust thuis laten liggen eigenlijk, maar ik wou dat ik 'm mee had genomen. Hier in Nieuw Zeeland heb ik 'm niet echt nodig, maar in Australie zit bijna iedereen de hele dag achter zo'n ding dus als je een praatje wilt maken of mensen wilt ontmoeten...
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

bolletjeom schreef:"iets om in te slapen" is idd ook iets dat ik wel eens vergeet. Gelukkig kan je ook slapen in een t-shirt alleen is het dan wel fijn als ie over je billen valt als je naar de douche moet wandelen en dat doen veel van mijn gewone t-shirts niet...
Dit soort dingen ja. Verder heb ik vooral de neiging om te veel mee te nemen, en doe veel te lang over inpakken. Thuis dan he :-). Da's zo mooi aan langer reizen: gewoon alles in de backpack en wegwezen 8-) . Echt belangrijke dingen: nooit vergeten.....afkloppen maar!

Tip van El Niño: neem wel altijd wat te veel sokken en boxenshorts (of Hema onderbroeken als dat je stijl is :-)) mee. Sommige backpackers denken dat sokken heel zwaar zijn. Zo ranzig als je een hele dag gelopen hebt en dan geen backup sokken meer hebt! Ook: schijterij is niet fijn, maar nog erger: door moeten lopen met die remsporen omdat je geen backup boxer meer hebt _O- .
Plaats reactie