Dat is veel werk maar wel echt een heel leuk idee!. ook voor mn vriend trouwens aangezien ik volgend jaar 4 maande zonder hem weg ga...sunny de reiziger schreef:Ik maak voor mijn ouders altijd een doos met van alles en nog wat erin
met datums waneer ze het mogen openmaken... Het eerste wat ze altijd
doen is alle datums op de kalender zetten haha... Ik doe er echt van alles
in.. Van verjaardagskadoś (ja ben altijd weg op verjaardagen haha)... Tot
een fototje, een flesje wij etc... Allemaal dingen wat een kleine betekenis
heeft en soms ook gewoon een idioot iets voor de lol...
Zo gaat de tijd ook altijd snel voor ze... Alleen dit keer blijf ik zolang weg
dat het wel een verhuisdoos moet worden haha dat doe ik dus maar niet...
Heb nu alleen een doos gemaakt voor de eerste maand en zal daarna
veel kaartjes sturen
Wat geef je je ouders cadeau als je weg gaat?
- LadyHeather
- Reisexpert
Re: Wat geef je je ouders cadeau als je weg gaat?
Selalu mencari...
-
- Reisexpert
Ik heb er eigenlijk ook niet echt aan gedacht om mijn ouders iets te geven. Ze mogen gratis en voor niets op onze 2 poezen passen.
Ik ben nu wel begonnen met mijn mama een beetje internetles te geven. Mailtje sturen, iets googlen, leren msn werken. Da's zowel voor mij als voor haar een leuk 'cadeau' aangezien ze op die manier beter contact met ons kan houden.
voorts vind ik het idee van hierboven over geschenken gekoppeld aan vaste data wel leuk. maarja, wat steek je daar dan allemaal in he.
't moet tenslotte toch niet te duur zijn en ook een beetje persoonlijk en/of nuttig

Ik ben nu wel begonnen met mijn mama een beetje internetles te geven. Mailtje sturen, iets googlen, leren msn werken. Da's zowel voor mij als voor haar een leuk 'cadeau' aangezien ze op die manier beter contact met ons kan houden.
voorts vind ik het idee van hierboven over geschenken gekoppeld aan vaste data wel leuk. maarja, wat steek je daar dan allemaal in he.
't moet tenslotte toch niet te duur zijn en ook een beetje persoonlijk en/of nuttig
Alles wat ik geef voor ik wegga is ingegeven door eigenbelang. Ben ik echt zo slecht? De laatste was, huissleutel voor de post, vluchtgegevens: dat soort dingen. Meestal koop ik onderweg iets waarvan ik denk dat ze het echt leuk vinden. Niet de standaard goedbedoelde rotzooi die je overal vind. Maar mocht je echt lang weggaan dan kun je via internet een jaarkalender laten maken met elke maand een andere foto. Dat vinden je ouders misschien leuk.
- LadyHeather
- Reisexpert
Ja dat probeer ik ook altijd te doen maar is lastig met mensen die naar eigen zeggen alles al hebben! De laatste keer heb ik een heel mooi houten beeldje gekochtMeestal koop ik onderweg iets waarvan ik denk dat ze het echt leuk vinden. Niet de standaard goedbedoelde rotzooi die je overal vind.

Selalu mencari...
Het lijkt wel of ik mijn ouders hoor, die roepen dat ook. Meestal zijn ze erg blij met iets persoonlijks, wat ik bij hen vind passen. Zolang het maar niet te veel geld gekost heeft... dat vinden zij dan ook weer belangrijk.LadyHeather schreef: Ja dat probeer ik ook altijd te doen maar is lastig met mensen die naar eigen zeggen alles al hebben!
- bolletjeom
- Reisexpert
ik neem de laatste tijd vaak koffie, thee of chocolade mee voor mijn moeder. vind ze leuk om te proberen en het gaat op en staat geen stof te vergaren op een plankje
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika