Van Auckland naar Chili. Tips?
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
Van Auckland naar Chili. Tips?
Hi,
Wij zijn op zoek naar een goede, leuke maar vooral betaalbare route van Auckland naar Santiago de Chili. We kunnen op 9 december vertrekken uit Auckland en hebben tijd om een paar dagen ergens een tussenstop te maken. We dachten zelf aan een tropisch eiland a la Fiji of Tahiti, maar iets heel anders is ook prima. We zijn op budget, dus dat is waar we vooral naar kijken. Iemand een suggestie?
Bedankt!
Wij zijn op zoek naar een goede, leuke maar vooral betaalbare route van Auckland naar Santiago de Chili. We kunnen op 9 december vertrekken uit Auckland en hebben tijd om een paar dagen ergens een tussenstop te maken. We dachten zelf aan een tropisch eiland a la Fiji of Tahiti, maar iets heel anders is ook prima. We zijn op budget, dus dat is waar we vooral naar kijken. Iemand een suggestie?
Bedankt!
Wij zijn onderweg! Kijk ook eens op http://www.onzedroomreis.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Van Auckland naar Chili. Tips?
als jullie op je budget moeten letten zou ik meer kijken naar de prijs van het ticket dan naar de mogelijke tussenstops. Geen enkele bestemming in die regio is erg goedkoop.
In 2007 was ik 12 dagen op Fiji. Dat was langer dan de bedoeling maar de luchthaven was een paar dagen dicht door een Cycloon. Ik gaf daar € 53 per dag uit. En dan heb ik behoorlijk mijn best gedaan om op mijn geld te letten.
In 2007 was ik 12 dagen op Fiji. Dat was langer dan de bedoeling maar de luchthaven was een paar dagen dicht door een Cycloon. Ik gaf daar € 53 per dag uit. En dan heb ik behoorlijk mijn best gedaan om op mijn geld te letten.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
Dank voor je reactie.
Wat is dan je advies voor een ticket?
Wat is dan je advies voor een ticket?
Wij zijn onderweg! Kijk ook eens op http://www.onzedroomreis.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
sorry die heb ik niet
hebben ze daar geen studentenreisburos zoals Sta travel ??
hebben ze daar geen studentenreisburos zoals Sta travel ??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
-
- Reisexpert
Iemand ervaring met Tahiti,Moorea of Borra Borra??
dit kan als stopover tussen NZ en Paaseiland geboekt worden. Dus misschien moeten we dat toch eens in overweging nemen.
dit kan als stopover tussen NZ en Paaseiland geboekt worden. Dus misschien moeten we dat toch eens in overweging nemen.