Vrijwilligerswerk in Afrika
Vrijwilligerswerk in Afrika
hallo
ik ben 18 ik zou graag deze zomer(2010) vanaf 2juli tot 25 juli of van 28 aug tot 15 september vrijwilligerswerk doen in Afrika. Waar doet er echter niet toe . Ik had gedacht om iets met kinderen of dieren te doen. Ik heb niet speciaal ervaring maar kan wel goed met kinderen om. Het enige probleem zijn de kosten vaak kost het project alleen al 1000 euro en dan heb je nog geen vliegticket enzo. Ik zoek dus een zo goedkoop mogelijk project waar ik zo veel mogelijk kan doen. Ik heb een goede kennis van zowel frans als engels.
Mailen kan naar : catje_metoyou@hotmail.com
vriendelijke groeten
ik ben 18 ik zou graag deze zomer(2010) vanaf 2juli tot 25 juli of van 28 aug tot 15 september vrijwilligerswerk doen in Afrika. Waar doet er echter niet toe . Ik had gedacht om iets met kinderen of dieren te doen. Ik heb niet speciaal ervaring maar kan wel goed met kinderen om. Het enige probleem zijn de kosten vaak kost het project alleen al 1000 euro en dan heb je nog geen vliegticket enzo. Ik zoek dus een zo goedkoop mogelijk project waar ik zo veel mogelijk kan doen. Ik heb een goede kennis van zowel frans als engels.
Mailen kan naar : catje_metoyou@hotmail.com
vriendelijke groeten
Re: Vrijwilligerswerk in Afrika
Er zijn duizenden plekken waar je zoiets kunt doen; iets met dieren of kinderen in afrika is niet erg specifiek. je moet vooral heel veel gaan googelen en je eigen netwerk inzetten; ongetwijfeld kom je dan uiteindelijk bij iets leuks terecht.
Je zegt dat het niet uit maakt waar in Afrika; wil je bijvoorbeeld ook naar Marokko? waarschijnlijk niet (sorry, vooroordeel van mij
) en met zo weinig tijd en geen ervaring zijn de echte brandhaarden ook niet echt een optie. Kom je waarschijnlijk uit in Ghana, zuid-afrika of kenia, iets in die trant. In deze landen heb je vele organisaties waarbij je terecht kan.
een zo goedkoop mogelijk project waarbij je zoveel mogelijk kan doen zijn meestal kleine, lokaal gerunde initiatieven. die zijn meestal echter niet blij met iemand die slechts drie weken tijd heeft. Moet je toch via een organisatie; kijk is op travel to teach, die hebben wel betaalbare projecten (hoewel; hoe korter je werk hoe minder voordelig).
google ook in het Frans en Engels en zoek specifiek naar een bepaalde doelgroep in een bepaald land.
Je zegt dat het niet uit maakt waar in Afrika; wil je bijvoorbeeld ook naar Marokko? waarschijnlijk niet (sorry, vooroordeel van mij

een zo goedkoop mogelijk project waarbij je zoveel mogelijk kan doen zijn meestal kleine, lokaal gerunde initiatieven. die zijn meestal echter niet blij met iemand die slechts drie weken tijd heeft. Moet je toch via een organisatie; kijk is op travel to teach, die hebben wel betaalbare projecten (hoewel; hoe korter je werk hoe minder voordelig).
google ook in het Frans en Engels en zoek specifiek naar een bepaalde doelgroep in een bepaald land.
amassakoul
- bolletjeom
- Reisexpert
of kijk eens op deze site bij het hoofdstuk vrijwilligerswerk onder de reisinformatie. Hier hebben we een kleine selectie van kleinschalige en betaalbare projecten.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
Mischien zit hier iets tussen voor je, [spam]link verwijderd[/spam] ik en mijn vriendin werken nu ook via Workaway en wij vinden het echt helemaal geweldig. 

Laatst gewijzigd door Erik op 30 mei 2010 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen spam / verkapte reclame "antwoorden".
Hier zit ik nu optimaal te genieten van de Zon, strand, zee, wijn & heeeerlijk eten 

-
Hoi,
Op [spam]link verwijderd[/spam] zie ik ook steeds meer werk in ZUid-Afrika. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het voornamelijk stages in het buitenland zijn (waaronder Zuid-Afrika).
Succes,
Groetjes Vincent!
Op [spam]link verwijderd[/spam] zie ik ook steeds meer werk in ZUid-Afrika. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het voornamelijk stages in het buitenland zijn (waaronder Zuid-Afrika).
Succes,
Groetjes Vincent!
Laatst gewijzigd door Erik op 30 mei 2010 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor in de zomervakantie zijn er soms wat beurzen te verdienen. Joho kan je hierin wegwijs maken.