Opsturen spullen vanuit India of Indonesie??

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Opsturen spullen vanuit India of Indonesie??

Bericht door Tikva »

Wij willen wat spullen opsturen naar Nederland. We zijn nu in Kathmandu en 4 kilo kost 80 dollar. Dat is een beetje erg duur zeker omdat het niet om dingen gaat die persee naar Nederland moeten en er ook niet echt haast bij is.

Toch zullen we uiteindelijk moeten opsturen of weggooien.. mijn vraag is wie heeft er ervaring met spullen opsturen vanuit India of Indonesie? wat is de beste/goedkoopste manier dit te doen..

alvast bedankt!
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Indonesie is ook heel duur!!!! Ik heb mijn broertje ooit 8 DVDs verstuurd (zonder doosje) voor 20 euro.... Al is het goedkoper wanneer je het niet met de luchtpost doet.

Vanuit Bangladesh kan het goed en goedkoop. 7 kilo voor 6 euro oid. Maar dat ligt niet op de route vrees ik????

Jenny
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

kom je in Bangkok?dat is goedkoop.

Wij hebben vanuit indonesie spullen verstuurd met de boot. dat doet er 3 maanden over maar is een stuk betaalbaarder. het pakket naar Nederland is keurig aangekome. Het Pakket naar Zuid-afrika is tot op de dag van vandaag vermist ( en dat is dus al een jaartje of 2)

groetjes rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
duikinazie

Bericht door duikinazie »

Wij hebben pakketjes gestuurd vanuit

- Vietnam, betaalden iets van 15 euro voor 7 kilo.

- Maleisie, heel goedkoop voor kaartjes 10 cent! en pakketje 5-10 kilo 5 of 7 euro
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

4 kilo opgestuurd vanuit India incl inpakkosten 980rp = 17,50 EUR
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie